Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Wat voel je je dan machteloos he Geer. Heb je al een warme doek op het buikje gedaan? Hoe is de ontlasting?
Door Lizzy
Is ze nog steeds niet lekker Geer? Vind het ook wel een beetje listig hoor, te meer omdat ze iets heeft lopen vreten vandaag. Als je het niet vertrouwt zou ik toch naar die pro-pillen-dinges DA gaan meis. Je bent er zelf bij wat hij wil voorschrijven (kun je listig lastige vragen over stellen ;D) maar hij kan dan tenminste even de belangrijkste dingen checken......
Door Dtje
Sterkte ermee vannacht! Heb je een kruik? Die zou ik bij haar leggen en een warm dekentje om haar heen. Het feit dat ze in een klein holletje kruipt (Teds bench toch?) kan zijn omdat ze het koud heeft. En geef d'r een aai van mij.
Door K@rin
Ja, dat zat ik ook al te bedenken...............
lekker warm houden !!
Leg haar maar lekker tussen jullie in, in bed ;D
ook haar temp in de gaten houden .
Door geer
Even afstrepen...

Stel dat ze om een uur of drie vanmiddag iets 'giftigs' heeft gegeten, want dat zou het enige zijn waar ik bang voor ben, dan zou ze daar toch al eerder last van moeten hebben gehad?

Stel ze heeft een Turkse pizza met teveel sambal gesnackt oid, dan is dat heel sneu, en kost het wat nachtrust, maar daar komt ze dus wel vanzelf overheen...toch?

Verstopt zit ze niet, want ze kotst niet, en poept wel (veeel)

Wanneer het ontgiftingsverschijnselen zijn, dan kan een dierenarts daar niets aan doen. Dan krijgt ze onherroepelijk AB 'omdat het wel een virusje zal zijn'.

Fffftt....
Door geer
Karin & Pyrs schreef: Ja, dat zat ik ook al te bedenken...............
lekker warm houden !!
Leg haar maar lekker tussen jullie in, in bed ;D
ook haar temp in de gaten houden .
Mja, punt van Sophie is dat ze niets van dekentjes en kruikjes moet hebben...ze heeft een hekel aan teveel hitte, vandaar ook dat ze op de Smilax staat...ze heeft teveel hitte in haar lijf. Moeilijk, moeilijk, moeilijk :(
Door geer
Pffffffffff...inderdaad lastig...

Ze ligt nu op zich rustig, doch nog wel bibberend, in de bench van Ted te slapen. Het is puur dat bibberen en het in de bench van Ted kruipen, wat voor Sophie echt een buitengewoon rare actie is, dat me zorgen baart... Ze is verder niet overdreven ziek- zwak en misselijk... Auto staat voor de deur, route naar de dichtstbijzijnde spoedkliniek heb ik bestudeerd...straks nog maar even een rondje, en dan denk ik dat we het maar even aankijken. Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets..maar da's nou net het manco van honden: ze kunnen nog steeds niet praten :(
Door K@rin
Is het een piepert of is ze kleinzerig ?
Het kan zijn dat ze de diaree zelf eng of heel vervelend vindt ....
dat ze zich door de situatie helemaal niet happy voelt en daardoor gaat bibberen
Door Truus
Karin & Pyrs schreef: Is het een piepert of is ze kleinzerig ?
dat ze zich door de situatie helemaal niet happy voelt en daardoor gaat bibberen
Ja dat kan ook, ik zei al...Mila is ook zo'n rillerig hondje als ze zich niet lekker voelt. Echt heel zielig.
Door geer
Karin & Pyrs schreef: Is het een piepert of is ze kleinzerig ?
Nee, ze is absoluut niet kleinzerig...

En...schiet mij maar lek... Net gingen we wandelen; niets aan het handje. Ze liep monter te zoeken naar etensrestjes, daagde Ted uit om te spelen... hoefde niet te poepen...

Misschien heeft ze wel diaree door de drainagekuur, maar werkt de Smilax te goed en heeft ze het eindelijk eens koud ???
Door geer
Ted is diep beledigd en is uit voorzorg alvast snel in haar bench gaan zitten zodat Sophie hem niet kan bevuilen. Sophie zit boos te kijken....ennnnnn....bij nader inzien passen er ook best twee honden in het kleinste formaatje bench ::) Ennnnnn...nu zit Sophie ineens weer tegen mijn been aangeplakt. Sjees...wat is hier aan de hand? ??? ::) ;D
Door geer
Nou, er is duidelijk wel iets... Alleen is het volgens mij niet zo acuut als het leek... ::) Maar misschien over twee minuutjes wel weer hoor! (tssss...leven van een hondenbaas is niet goed voor je hart ::))
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door