Zo'n ongelofelijk beunhaas moesten ze z'n vergunning afnemen!
Arme Max, al die narigheid en al dat gedonder met bazen op z'n minst doordat die %$%@$@$ z'n werk niet fatsoenlijk doet.
Zet 'm op meid!
Moderator: Lizzy
Erna schreef:Dat je als da een hond openmaakt, de bal dus blijkbaar niet kunt vinden, de hond weer dichtnaait, gewoon je mond houdt en de rekening presenteert. Ik snap het werkelijk niet.Het zou ook kunnen dat ze de bal wel hebben gevonden, maar vergeten zijn om hem eruit te halen. Verstrooidheid dus. Als niemand op zo'n moment goed oplet dan komt in het dossier te staan 'ballen verwijderd'. Dit gebeurd helaas wel vaker, ook dat er bv afval in lichamen achterblijft, zoals doekjes enzo. Het maakt het niet minder erg, maar het wordt dan lastiger om de DA ter verantwoording te roepen, omdat iedereen daar dan niet beter weet dan dat de ballen zijn verwijderd. Maar je hebt natuurlijk keihard bewijs van de DA die hem uiteindelijk alsnog heeft verwijderd!
Lizzy schreef:Nee hoor meis, hij was nooit ingeslapen. Ik geef eerlijk toe dat we het er wel eens over gehad hadden toen ie hier was omdat hij zo vervelend was. We trokken dat echt niet meer. Maar inslapen was nooit een optie.
Nu is het allemaal goed afgelopen. Max heeft een heerlijke fijne baas die hem de kans heeft gegeven. Maar je moet er toch niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als..... nee laat maar, ik wil er niet eens aan denken!
roefus schreef: Ik vind het zeker zielig voor Max (al helemaal als ik naar die puppy-foto's kijk).Ik hoef ook helemaal geen geld terug, dat is niet belangrijk. Wel dat die slager een berisping krijgt! Mijn adem is lang in dit en vechten zal ik.
Maar, het tuchtcollege....dat is een hele hoop ellende.
Ik heb het zelf ooit gedaan.
Je krijgt meteen te maken met 'fout door schuld' of niet.
En al sta je hónderd keer in je recht...dat bewijs je niet één, twee, drie.
Het gaat erom, hoelang je adem is, hoelang je vechten wil.
Vaak wordt aangedrongen op een 'schikking'.
En dan gaat het er ook nog 's om of die betreffende DA op de lijst staat, van 'aangesloten zijn' bij het één of ander.
Ik weet het niet meer precies.
In ieder geval, als ik dit alles lees.....ben ik doodgewoon blij dat die hond het uiteindelijk bij een 'goeie baas' getroffen heeft.
En dat er iets opgelost is.
Je hoopt dan nog dubbel, dat zijn leventje vanaf nu een stralend leventje zal zijn.
Erna schreef: Ik hoef ook helemaal geen geld terug, dat is niet belangrijk. Wel dat die slager een berisping krijgt! Mijn adem is lang in dit en vechten zal ik.Geld is meestal ook niet belangrijk.