Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
DribjeNeo schreef:
Desalniettemin: hij gaat wel met me mee naar de Aldi in Duitsland om te kijken wat daar te scoren valt ;D
Dus misschien is er nog hoop!
oooh....maar dan is hij al een stukje 'over de streep'.
wel wat mokkend, maar alah. ;D ;D ;D
Door Mevroi Kruim
Komt goed! Als hij maar eenmaal ziet hoeveel lol die beesten hebben met echt voer ipv stomme brokken, en dan vervolgens hoe fantastisch ze het erop doen ...
Door Tineke *
Typisch hé mijn man staat nog altijd te griezelen als ze een 1/2 kip wegkraken.Als hij zou moeten voeren weet ik het al.Dus zorg ik ook dat er kvv in huis is.

Tineke
Door conleeuw
DribjeNeo schreef: Hmpfff, ik hem gisteren heeeeeel vrolijk verteld dat het allemaal reuze meevalt, en dat niet elk soort rauw vlees er vies uitziet... Zegt-ie op het eind: "Nou, IK voer alleen maar brokken." :o

Ach, ik laat het er maar even bij. Mocht hij toch moeten voeren, dan zorg ik er inderdaad maar voor dat er bakken kant en klaar staan, zodat hij ze alleen nog maar neer hoeft te zetten OF in het uiterste geval inderdaad terug naar de Rodi. Maar voordat dat gebeurt heb ik al wel het een en ander uitgeprobeerd hoor! Hahaha, toch mijn vrouwelijke listigheid maar eens uit de kast halen (het zijn trouwens mijn honden)!

Desalniettemin: hij gaat wel met me mee naar de Aldi in Duitsland om te kijken wat daar te scoren valt ;D
Dus misschien is er nog hoop!
weet je wat, hoe langer je het voer, des te meer je eraan wen, en hoe minder eng het wordt en hoe minder je het vindt stinken, dus je went eraan, mischien zal manlief er ook naar verloop van tijd aan wennen. Je moet het wel even de tijd gunnen ;D
Door DribjeNeo
conleeuw schreef: weet je wat, hoe langer je het voer, des te meer je eraan wen, en hoe minder eng het wordt en hoe minder je het vindt stinken, dus je went eraan, mischien zal manlief er ook naar verloop van tijd aan wennen. Je moet het wel even de tijd gunnen ;D
Hahaha, ja, dat is ook echt een beetje zijn makke: hij moet heel erg wennen aan nieuwe dingen. Het zal wel loslopen hoop ik.

En ik heb gelezen dat de Aldi bijv. hele kippen verkoopt voor een redelijke prijs, maar dat ze in Duitsland nog net iets goedkoper zijn. En ook andere soorten vlees? Maar dat heb ik van barfplaats.nl afgekeken... We wonen niet zo ver van de grens vandaan, en het lijkt me sowieso wel eens leuk om bij zo'n mega-Aldi te gaan shoppen! :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door