Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door igor
De isbn nummers had ik al en de namen van de boeken ook, maar de boeken blijken overal uitverkocht. Is er iemand die een winkel weet waar ze nog wel zijn.
Door Debora
igor schreef: De isbn nummers had ik al en de namen van de boeken ook, maar de boeken blijken overal uitverkocht. Is er iemand die een winkel weet waar ze nog wel zijn.
Zijn ze ook niet meer via bol.com te bestellen dan?
Door Debora
Ik heb me opgegeven voor een workshop in april (de 23ste, mijn verjaardag nog wel dus een mooi kado ;D) in Lijnden en dat is toch vlakbij waar ik woon. Heb er helemaal zin in!! Sam gaat uiteraard mee want er moet oefenmateriaal zijn toch?? 8) :P
Door Lil
Ja hoor, bij mij moest er ook oefenmateriaal zijn. Er was slechts 1 cursist zonder hond, maar dan vooral omdat deze agressief naar andere honden was en ze bang was dat ze dan te weinig van de cursus meekreeg als ze constant op haar doggie moest letten.

Ik wens je veel plezier met de cursus. Heb je je opgegeven voor een 1 of 2 daagse??
Door amiwoods
ik heb via de abhb een aantal lezingen meegemaakt.
een aantal handelingen heb ik in de salon op honden uitgeprobeerd, onderandere op een hele gestressde bouvier die na de trimbeurt altijd enorme spierpijn had van de spanning.
daar heb ik de een paar touches op gedaan en moest zeggen dat ie tijdens het trimmen al rustiger werd.
ik heb de eigenaar 2 dagen later gebeld om te vragen of de hond nog spierpijn heeft gehad.
verwonderlijk had is nu nergens last van gehad.
dus het werkte. toen ben ik het ook op honden gaan proberen van de ringtraining, een poedel die heel nerveus was. die werd een stuk rustiger door de oren te touchen.
zou graag de hele cursus doen maarja tijd en geld hé .
vindt het in ieder geval erg interressant.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door