Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

geer schreef: Haha, ik dacht ook die Peter, die doet dat nooooooit ;D
nee stom he, valt me best een beetje tegen van hem.
Meteen zijn reactie was, nee hoor doe ik niet, gaat mooi de kliko in, weg ermee.
Maar ik snap het wel van Jol hoor..

Ze ligt natuurlijk al bijna 4 maanden kotsend op bed en je verveelt je natuurlijk de t*ring.....Je krijgt dan volgens mij de meest vreemde ideeen. Op een gegeven ken je alle kiertjes in het plafon en weet je ook exact de diameter van de emmer.

We nemen je dus niets kwalijk maar kijken wel uit naar over 5 maanden. Dan is alles weer normaal.
Laatst gewijzigd door Erna op wo 18 jan 2006, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Erna schreef: Maar ik snap het wel van Jol hoor..

Ze ligt natuurlijk al bijna 4 maanden kotsend op bed en je verveelt je natuurlijk de t*ering.....Je krijgt dan volgens mij de meest vreemde ideeen.
;D ;D
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
Ik dacht: Zou ze nu ook al last van hoge koorts hebben en een soort zwangerschapskolder in d'r koppie hebben :o :o ;)
Erna schreef: Maar ik snap het wel van Jol hoor..

Ze ligt natuurlijk al bijna 4 maanden kotsend op bed en je verveelt je natuurlijk de t*ring.....Je krijgt dan volgens mij de meest vreemde ideeen. Op een gegeven ken je alle kiertjes in het plafon en weet je ook exact de diameter van de emmer.

We nemen je dus niets kwalijk maar kijken wel uit naar over 5 maanden. Dan is alles weer normaal.
ja ik ken ook alle scheurtjes in het behang, en ook waar die (ineens) allemaal los laat. :-\

Wel fijn dat ik toch wel een beetje begrepen wordt ;D
God ik ben zo blij met het internet.

JA nog maar 5 maandjes en dan ben ik nog erger ;D
ik ben in het ziekenhuis bevallen, en daar is mij gevraagd of ze de placenta mochten gebruiken (voor weet ik veel wat) want het was een mooie schone placenta (niet roker)
Tuurlijk mochten ze dat.
is het toch nog ergens goed voor geweest ;)
Door Ine
Wat ben ik opgelucht, dat Pim het niet hoeft te eten! ;D
Maar idd, wat Jeanne zegt, de medische wetenschap wil misschien graag jouw placenta hebben. Vraag eens na bij de verloskundige!
Op die manier hoef je hem toch niet weg te gooien! ;)
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
ik zou jou nooit voor gek verklaren, ik heb al heeeeeel veeeeel rare dingen in mijn "korte" leven gezien, en dit zal zeker niet te boek gaan als de raarste, dus troos je, je ben gewoon een normaal persoon "with a questioning mind" en dat is altijd nog beter dan iemand die gewoon netjes altijd doe wat iedereen ook maar altijd deed omdat het zo hoort. Thinking outside of the box is nog nooit slecht geweest........ het was mijn keuze niet, maar dat is nogmaals persoonlijk, ik doe ook wel eens dingen waarvan anderen zullen denken "gek mens" so what ;D Lekker nieuwe dingen blijven bedenken zou ik zeggen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door