Zijn oor is rood en voelt warm aan,heb net weer zijn oor ermee gedaan en hij liep ook een beetje te jammeren,is wel speels.
Wat moet ik doen?
Nog even aankijken of naar de Da,ben alleen bang dat hij dan troep krijgt

Moderator: Lizzy
margreet schreef: Nick had het laatst ook,heb het even aangekeken maar na drie dagen was hij er echt ziek van,moest toen helaas toch aan de medicijnen jaKijk het nog 1 dag aan![]()
Peet schreef: Tja...lastig...als hij niet met zijn kop loopt te schudden of probeert te wrijven, is het wel dragelijk voor hem, denk ik...Misschien hopen dat het vanzelf over gaat als hij er verder niet echt mee zit?Hij loopt niet met zijn(grote
Aan de andere kant: ik heb zelf wel eens oorontsteking en dat is echt.
Heb je iets van Salysprin in huis?
Peet schreef: aggoosshhh....grote dikkopNormaal heeft Tara van die vieze oren die ik regelmatig moet reinigen....met een grote kop is een auw-oor natuurlijk ook meteen grote-auw-oor....
...geef 'm maar een dikke knuf
...
(en anders een lage dosering Ibuprofen....200 mgr mag zo'n grote hond echt wel een keertje hebben....althans dat zegt mijn DA)
margreet schreef: Goh hebben ze die daar ookEn een hele goeie en moderne ook![]()
202Spots schreef: Wanneer er geen vuil in zit, blijft rood en hij blijft kop schudden...dan zou ik toch liever effe laten bij DA laten nakijken.Schudden doet hij niet Dory.
Als 't oorontsteking is dan zit 't dieper dan waar je met schoonmaken bij kan...dus beter om toch AB te doen denk ik.