sylvia schreef:
Ik kies voor het gemak om niet speciaal kvv te moeten halen voor de katten maar dat ze gewoon eten wat er is van de honden. Hier wordt er niets gemalen ze kraken alles.
(ze krijgen natuurlijk geen geiten of lamsribben)
Ach, tegenwoordig kan ik het kvv laten thuisbezorgen en dat is wel errug gemakkelijk, scheelt me ook vriesruimte.
Kraken van botten dat zit er hier niet in en ik wil toch ook wel dat ze calcium naar binnen krijgen en als je dan niet wilt malen, dan wordt het automatisch kvv denk ik.
Als ik nou wist dat ze het alle 6 wilden eten, maar dat zit er niet in vrees ik.
Nu heb ik boven een kamer in tweeen gedeeld met een wand van gaas en perspex (was nog zo van de katers) en daarachter zit onze Fran met voedselintolerantie met haar Carnibest en de rest eet brokken. Het eten staat er alleen gedurende de nacht, overdag zijn alle deuren open. Brokken geven we in een grote bak en de CB afgepast.
Ik kan dus niet CB en brokken tegelijk neerzetten en kijken wat iedereen eet, want Fran wordt doodziek van brokken.
Ik zou ze zo graag allemaal hetzelfde eten geven, dan zit Fran ook niet in haar uppie als we op vakantie zijn en de buren geen tijd hebben om ze steeds bij elkaar en uit elkaar te zetten.
Kvv is wel een stuk duurder dan brokken, Fran eet in haar eentje 2.5 maand voor hetzelfde bedrag als de andere 5 brokken eten (RC - dus ook niet het goedkoopste merk).
Wat dat betreft zou zelf malen goedkoper zijn denk ik, maar met Franny durf ik het niet aan om haar iets anders te geven dan CB lam want of ze krijgt de 'race' of ze gaat weer in hongerstaking