Het kan gewoon een geïrriteerd maagje zijn.
Alledrie de katten gedragen zich normaal en eten gewoon goed. Ik hou het wel ff in de gaten natuurlijk, maar vooralsnog is het een raadsel.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Robian schreef: Heb jij dat nou ook dat je alle katten dan met argusogen zit te bekijken?Ja dit is zo'n spelletje Wie van de Drie hiero. En geen één die opstaat om te zeggen: ik was het hoor!!
Mijn vriend wordt dan helemaal moe van mij![]()
sylvia schreef: Weet je zeker dat het kots is, soms kunnen ze ook zo'n beetje gelachtige substantie poepen waar bloeddraden in kunnen zittenIk ging er eigenlijk van uit dat het kots was
Debora schreef: Ik ging er eigenlijk van uit dat het kots wasSchuim is inderdaad vaak kots, maar als er wat bloed bij zat zou ik me nog niet druk maken dat het schuim en slijm is geeft al aan dat het van een lege maag komt, het kan best zijn dat de maagwand iets geiiriteerd is. Even in de gaten houden.ook omdat het naast de kattenbak lag en niet er in. En mijn katten doen het altijd in de kattenbak als het gaat om plassen en poepen. Het is wat schuim/slijmerig en er zat wat bloed doorheen