Met een vijzel moet het zeker lukken,je bent alleen iets langer bezig.
Misschien eerst de staafmixer er overheen knallen?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Jolly schreef: bij de Ikea, heb ik mijn vijzeltje gekocht, was 3,50hahahaa muts
(Kweet eigenlijk niet waarom ik dat ding ooit gekocht heb, want ik doe er niets mee, maar staat wel leuk.)
note: oww ja kweet het al weer, ik zou de pompoen pitten ermee vijzelen( nooit gedaan dus)
jeanne schreef: hahahaa mutsWie is er nou de muts? *onderbureauduik**helmopzet*
hoeveel eierschalen heb ik ongeveer nodig om een fatsoenlijke hoeveelheid poeder te krijgen???
stik, heb er vanmiddag nog 4 weggesmeten
jeanne schreef: ik denk dat er hier niets anders opzit dan volledig te gaan barfen voor meneer Sjonnie.Dit gaat ook met een oude koffiemolen Jeanne, kan je die niet op een rommelmarkt op de kop tikken?
Dan moet ik dus wel eierschalen gaan malen.
Waar haal ik zo'n vijzel???
ALs hij nu met het barfmenu van de honden meebarft, is dat voldoende? (menu staat bij de "menu's" )
Dan krijgt hij het barfmenu van de honden dus twee maal, savonds en de ochtend erop hetzelfde menu dus.
Truus schreef: Dit gaat ook met een oude koffiemolen Jeanne, kan je die niet op een rommelmarkt op de kop tikken?Dat zeg ik 8)
roefus schreef: bij de kijkshop een koffiemolentje gehaald, 14,99.oh, een elektrische of zo'n draaiding?
't Kan best nog ergens goedkoper wezen, maar ik ging nu eenmaal naar de kijkshop.
en ik was het helemaal zát, met die vijzel.
wat een gedoe daarmee, de koffiemolen doet prrrrr....en klaar is-ie.
rommelmarkt e.d. zal best een goeie tip wezen, maar ik kon niet meer wáchten, ik had er meer dan genoeg van![]()
jeanne schreef: oh, een elektrische of zo'n draaiding?een electrische.