Moderator: Lizzy
Femke schreef: Hoi Helen,Femke, blijft dat zitten dan met die riempjes? foto maken voor ons Femke! ik zag de spray op een site voor invalide honden karretjes, tip van jou dacht ik., ik ga het opzoeken!
Sunday is nog maar 5 jaar.......
Enne hij logeert bij mijn vriendin maar ze woont vlakbij mij, eigenlijk ben ik alleen ´s nachts thuis. Hij slaapt daar wel vaker, haar dochter vindt het fantastisch, alleen dan weet je dat het goed met hem gaat dus is het lang niet zo lastig als het nu is. Vind het wel moeilijk om hem daar te laten ´s avonds, maar vóór ik ´s ochtends naar mijn werk ga ga ik er weer heen. Maar het blijft toch iedere keer slikken![]()
Hey die Leo,
Ik heb me suf gezocht naar die spray, kan via google en via webwinkels niets vinden. Maar.... ik heb een ander oplossing gevonden. Mijn vriendin had een soort van gaas met anti-slipwerking. Ze had het van haar vader gekegen voor onder de wasmachine. Nou heb ik daar reepjes van geknipt en ´s avonds maak ik die met een riempje om zijn (tot nu toe alleen voor-) pootjes.
Het ziet er schattig uit, zijn pootjes zijn net pakjes geworden. Zo kan hij toch lekker rond scharrelen zonder dat hij glijdt.
Maar........mocht je die spray nog vinden dan houd ik me ten zeerste aanbevolen (kan ik het zowiezo onder zijn pootjes doen als ik hem meeneem naar mijn vriendin) dus het komt altijd wel van pas.