hij is misselijk hoor, wat kan ik doen behalve Okugest geven (heb het niet in huis ) kan ik het overal krijgen???
dom van mij he.....zoiets moet je in huis hebben, ga er dan ook nu voor zorgen
wat kan ik hem geven??/een beetje boillon??
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Een virusje? Iets fouts gegeten? Ik zou hem helemaal niks geven. Niet eens aanbieden. Als hij misselijk is wil hij waarschijnlijk helemaal niet eten en kun je hem beter met rust laten. Okugest kun je bij iedere drogist kopen. En als het te erg wordt, het spugen, dan ff de DA bellen.Als hij continue vocht blijft overgeven, wordt de zuurgraad van de maag te alkalisch(?) en krijgt hij ook een misselijk gevoel.
senadance schreef: ja hoor, weer kots ruimen, alles gooit hij eruit, is schijnbaar er niet erg ziek van al is hij wel sloom , hij vraagt om eten , maar ik geef hem echt niets behalve okugest tabletjes.hé bah, wat vervelend nou.
Boy heeft gelukkig niets.
Ik hoop dat het morgen beter gaat , hoe lang kan ik wachten voor ik naar de DA ga ??? ???
senadance schreef: hij si anders levendig genoeg, speelt en zeurt om eten maar noppes voor hem op het moment.nou ik hoop maar dat het snel over is. Gelukkig is hij niet echt ziek, buiten het feit dat hij overgeef dan
senadance schreef: zo sinds gisterenavond niet meer gespuugdNou dat is een opluchting, hoop dat het goed blijf gaan vandaag, hier was het ook de volgende dag over
Vanmorgen een moordshonger, dus heb ik hem een klein beetje mix rijst met kip van BIBI gegeven...tot nog toe gaat het prima, he...he... dat is ook weer achter de rug.