Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
Jemig Syl wat een boerenl*l zeg, die dierenarts. Heb er gewoon geen woorden voor >:( >:( >:( >:(
Door macgirlie
Wat een klojo zeg! Gelukkig ben jij mans genoeg om zelf wel te bepalen hoe en wat. En als je er niet zeker van bent.... altijd een Second Opinion vragen. Sommige DA's zijn wel heel erg snel in hun oordeel!
Ik hoop alleen dat je niet in Halsteren bent geweest met Eden.....
Door Lizzy
macgirlie schreef: Ik hoop alleen dat je niet in Halsteren bent geweest met Eden.....
Toen ik in Halsteren woonde had je daar niet eens een DA! Je moest naar BoZ en mijn slager was toen Dogge ::)
Door sylvia
Even voorop ik heb een hele aardige DA hoor, maar het is een zeeuwse veearts . Ik weet dat als ze opknapt hij er heel blij mee is en wil weten wat ik allemaal heb gedaan.
Maar ja je staat wel even raar te kijken ik had even zoiets van HUH.... ??? zegt hij nu echt wat ik denk dat hij zegt.

Maar ze heeft net een Vit.B complex op en een tablet sint janskruid morgen even wat hom.middelen bestellen en dan loopt ze van de zomer wel weer een keer mee op een bp wandeling, samen met Beau (beter voor hem bij te houden ook hahahahah)
Door sylvia
macgirlie schreef: Wat een klojo zeg! Gelukkig ben jij mans genoeg om zelf wel te bepalen hoe en wat. En als je er niet zeker van bent.... altijd een Second Opinion vragen. Sommige DA's zijn wel heel erg snel in hun oordeel!
Ik hoop alleen dat je niet in Halsteren bent geweest met Eden.....
Nee gewoon hier op het eiland maar ik weet welke je bedoeld in Halsteren
Door Ivonne
Een anabole injectie geeft met een paar weken effect. Bas heeft vorig jaar een stuk of wat van die injecties gehad .... het hielp hem goed de winter door maar ik geef het hem niet meer omdat hij echt veel te dominant werde en om niets begon uit te vallen naar andere honden. En deze "bijwerking" vond ik te gortig.
Door Lizzy
sylvia schreef: Iemand enig idee hoelang het zou duren voor je verbetering ziet ???
Ik vrees dat dat moeilijk te zeggen is.... Hoe gaat het met haar?
Door Erna
Bij Wapper hadden we resultaat in 2 weken maar dat was een hele jonge hond. Ik heb geen idee of het dan sneller werkt.

Hij heeft rond zijn eerste jaar 3 injecties AS gekregen om zijn spieren beter op te bouwen. Doordat hij een afwijkende stand heeft van zijn poten en achter totaal overstrekt is had hij wat hulp nodig. Nu (5 jaar later) heeft hij lekkere hammen op zijn achterste.
Door Peet
Bij Beau zie je na ca 10 dagen na de as-shot verbetering.

Hoe snel de Vit B en de St Janskruid aanslaan is moeilijk te zeggen. De aandoening is nl niet te stoppen, je geeft deze middelen om de progressie te remmen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door