- vr 23 dec 2005, 18:05
[quote="Angelique"]
Uhh, maar spiervlees is spiervlees en of dat dan per definitie van de kop afkomt of dat het een afsnijdsel is van de poten maakt dan niet zo heel veel uit. Kopvlees is niet speciaal bijzonderder dan vlees van poten. En aangezien er in kvv juist weinig spiervlees zit zou ik, als ik spiervlees wil hebben juist niet naar een pakje kvv grijpen, want dan krijgt je alles behalve spiervlees.
Maar ik zou als ik jou was gewoon vragen of je het ongemalen kan krijgen, daar hebben de meesten geen problemen mee, tis tenslotte minder werk.
[/quote]
Dat bedoel ik ook niet dat ik dan in plaats van naar een pakje kvv grijp, het gaat mij erom dat ze het gemalen verkopen en dat ik dan niet weet WAT erin zit, kan alles wel zijn, terwijl ik gewoon lappen kopvlees wil....
Maar ik heb ondertussen eentje gevonden hier niet zo heel ver vandaan, die heeft wel lappen en die kosten 1,50 per kilo, is denk ik wel redelijk normaal he?
En in Carnibest zit wel vrij veel spiervlees trouwens...Maar daar ging het nu niet om he hihi...
bedankt in ieder geval..