Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gaia
Ik ben met Gaia haar huidproblemen nogsteeds aan het dokteren. :( Het wordt maar niet beter. Nu is uit de test gekomen dat ze allergie heeft voor meelmijt en schimmels. Het was alleen een bloedproef en niet de "spuitjestest" dus nog niet heel secuur. Ik heb besloten dat ik in ieder geval het desensibiliseren wil proberen. Ik merk dat haar weerstand ook niet optimaal is, nu weer verkouden ect. Ik wil haar graag extra vitamines geven. Kan ik dit in combinatie met het desensibiliseren en welke vitamines zouden jullie geven? En zou het veel verschil maken of ik natuurlijke geef of synthetische?
Door Lizzy
Misschien is de multivitamine van de Groene Os een goed idee? Dat is wel goed op elkaar afgestemd. Eventueel kun je ook vitamine C geven. Ester C is erg goed opneembaar voor honden! Je kunt ook vitamine C + chlorella geven. Dat is ook een goede weerstandverhoger en heeft als voordeel dat het nog wat meer bevat als alleen vitamines (het bevat ook vetzuren, chlorofyl, etc.).
Door Peet
Gaia schreef: En zou het veel verschil maken of ik natuurlijke geef of synthetische?
Tja, ik vind zelf de natuurlijke wel beter, maar dat is meer gevoelsmatig. Daar staat tegenover dat de syntetische stukken goedkoper zijn. Het hangt er dus van af hoe je hond erop reageert en wat je kan uitgeven :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door