Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Nee, gelukkig heeft ze geen koorts... Maar ik vind het zo vervelend om haar zo sloom te zien :-\ ben ineens bang dat ze oud wordt :-\
Door Truus
Ach joh..dit is maar tijdelijk he. Wel heel vervelend ook voor jou want ze moeten niks mankeren he ;)
Eet ze wel? En drinken?
Door Ivonne
ach wat zielig...... ik zou d'r lekker d'r eigen gangetje laten gaan en laten rusten...... Geef haar maar een lekkere knuf van mij
Door Lupa
ik zou het even 1 week niet forseren,
gewoon alleen voor de behoeftes naar buiten mischin een klein blokkje om.
Door geer
Tof man, ik lees net dat de kennelhoest die nu heerst 6 weken kan duren... Ze staat nu op een AB kuur, maar als die over is? Nog 4 weken afwachten? 4 weken bij andere honden vandaan houden? Weer naar de dierenarts? Het lijkt of de reversed sneezing wat minder wordt nu ze in een tuigje uitgelaten wordt, maar het snot komt overal uit, haar keel doet zeer en ze is haar stem kwijt :-\ What shall I do???
Door sylvia
zelfde als wanneer je zelf bverkouden bent, pappen en nat houden en wachten tot de ellende is overgewaaid.
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 25 jan 2004, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
:'( :'( :'( Maar; moet ik haar dan ook bij andere honden weghouden, of kan ze die niet meer aansteken??
Door sylvia
geer schreef: :'( :'( :'( Maar; moet ik haar dan ook bij andere honden weghouden, of kan ze die niet meer aansteken??
De grootste besmetting is al voor jij merkt dat ze het heeft,maar ik zou inderdaad een beetje uitkijken bij andere honden, en nu al niet moedeloos worden je ABtje is nog niet eens op ;)
Door Helen
Geer , zilverwater!!! Bij Balou heeft dat ontzettend geholpen!!Balou verging ook van de keelpijn. Zielig is het he...

sterkte Helen
Door Semr@
Veel succes gewenst met Saartje, ik hoop voor je dat ze snel weer een beetje de oude is. Beterschap.

Groetjes Mariska en een knuffel van Nina en Semra voor Saar.
Door geer
'T is ook wel een klein aanstelstertje hoor ;) Ze ligt net met Guus op de bank te slapen, staat op, loopt naar "mijn" bank, klimt erop, kijkt me aan en begint in m'n gezicht te niezen en te hoesten :P... Om vervolgens weer van de bank af te springen, zich naast Guus te nestelen en verder te slapen...komediante ::)
Door sylvia
geer schreef: 'T is ook wel een klein aanstelstertje hoor ;) Ze ligt net met Guus op de bank te slapen, staat op, loopt naar "mijn" bank, klimt erop, kijkt me aan en begint in m'n gezicht te niezen en te hoesten :P... Om vervolgens weer van de bank af te springen, zich naast Guus te nestelen en verder te slapen...komediante ::)
Ja logisch als ze bij Guus niest ligt ze zelf in de snottebellen ;D ;D ;D
Door sylvia
het heerst hoor ziek zijn,ik ben vannacht geheel ondergekotst door Kleintje :o :-X :-X :-X
en ze bleef de hele nacht gaan :'( daarna nog diaree met een luft waar een olifant van achteruit gaat lopen :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door