Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Pauline
Joeps oog zit half dicht en het oogwit is met bloeddoorlopen. Is dit nu ontstoken of is het een irritatie?
Het oog opzich oogt een beetje hobbelig en bobbelig. Het lijkt wel alsof hij met zijn oog in een tak is gelopen. Heel af en toe loopt er een beetje smeer uit, maar dat is echt maar 1x per dag.
Iemand tips voor me?
Door Lizzy
Volgens mij kan het beide het geval zijn. Ik ZWEER bij de Similasan Oogdruppels nr 2 !!!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 17 dec 2005, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Binno
Ik gebruik meestal Oculoheel oogdruppels van Heel, werkt goed bij geïrriteerde maar ook bij onstoken ogen.
Door Pauline
Lizzy schreef: Volgens mij kan het beide het geval zijn. Ik ZWEER bij de Similasan Oogdruppels nr 2 !!!
Ik heb ze al gekocht en ook al gedruppeld. Liep in de stad toen Eddie belde om jouw antwoord door te geven. Linea recta naar De Tuinen en meenemen maar. (Vond het zo goedkoop.... € 3,74 voor 15 ampullen). :D
Door Truus
Pauline schreef: Ik heb ze al gekocht en ook al gedruppeld. Liep in de stad toen Eddie belde om jouw antwoord door te geven. Linea recta naar De Tuinen en meenemen maar. (Vond het zo goedkoop.... € 3,74 voor 15 ampullen). :D
;D Zo zie je maar, lekker makkelijk die techniek ;D
Door Lizzy
Ik zie nu pas ( :-[) dat het oog (de oogbol) zelf bobbelig is. Oei, ik zou daar toch inderdaad even mee naar de DA gaan Pauline!
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 18 dec 2005, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pauline
Lizzy schreef: Ik zie nu pas ( :-[) dat het oog (de oogbol) zelf bobbelig is. Oei, ik zou daar toch inderdaad even mee naar de DA gaan Pauline!
Lief van jullie dat jullie zo bezorgd zijn om Joep. Gelukkig is het oogje al bijna weer beter. Het bobbelige is weer weggetrokken en de oogbol is weer mooi glad. Het oogwit is nog een klein beetje rood, maar hij knijpt het oog niet meer dicht.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik wat ogen betreft niet zo'n angsthaas ben. Ik heb het zelf met mijn ogen, dus ik weet een klein beetje hoe of wat. Natuurlijk was ik wel met hem naar de DA gegaan als het oog bobbelig was gebleven.

Ik denk zelf nog steeds dat mijnheertje met zijn kop in de struiken heeft gezeten en een tak in zijn oog heeft gekregen. Je hoornvlies beschadigt dan iets en dat doet uiteraard pijn. Heb het zelf maar eens, dan knijp je ook je oog dicht.
Door Lizzy
Pauline schreef: Lief van jullie dat jullie zo bezorgd zijn om Joep. Gelukkig is het oogje al bijna weer beter. Het bobbelige is weer weggetrokken en de oogbol is weer mooi glad. Het oogwit is nog een klein beetje rood, maar hij knijpt het oog niet meer dicht.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik wat ogen betreft niet zo'n angsthaas ben. Ik heb het zelf met mijn ogen, dus ik weet een klein beetje hoe of wat. Natuurlijk was ik wel met hem naar de DA gegaan als het oog bobbelig was gebleven.

Ik denk zelf nog steeds dat mijnheertje met zijn kop in de struiken heeft gezeten en een tak in zijn oog heeft gekregen. Je hoornvlies beschadigt dan iets en dat doet uiteraard pijn. Heb het zelf maar eens, dan knijp je ook je oog dicht.
Oef! Gelukkig!!!!
Door Elise
Lizzy schreef: Volgens mij kan het beide het geval zijn. Ik ZWEER bij de Similasan Oogdruppels nr 2 !!!
Phoebe heeft, ik denk door de koude wind, ook een beetje een geïrriteerd oog. Dus vanmiddag deze druppels gehaald. Het druppelen vind ze in ieder geval prima.
Door Lizzy
Elise schreef: Phoebe heeft, ik denk door de koude wind, ook een beetje een geïrriteerd oog. Dus vanmiddag deze druppels gehaald. Het druppelen vind ze in ieder geval prima.
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt!
Door Pauline
Bij Joep was het met een dag over.

Mijn achterbuurvrouw heeft een King Charles die altijd ge-irriteerde ogen heeft. Ik heb haar 5 ampullen gegeven en al na 1!!!!! dag had het hondje geen rode ogen meer! ;D
Door Lizzy
Ik zweer je: het verbaast me niks! Het is echt wonderspul! Diegene die deze tip aan mij gegeven heeft: ik ben haar nog stgeeds dankbaar!!!
Door "inge"
Ik heb het eergisteren ook gehaald omdat Django z'n oogje nog steeds niet optimaal is. De kaalheid is goed aan het weg trekken, maar de natuurlijke glans van zijn oogje zag ik nog steeds niet terugkomen. Nu heb ik twee dagen gedruppeld en ik heb de indruk dat het er beter en glanzender uitziet.Tegen de kaalheid krijgt ie nu trouwens teunisbloemolie. Als het zo doorgaat heb ik goeie hoop dat ie op de clubmatch van KV.Waalwijk weer helemaal het ventje is. :D
Door Elise
Lizzy schreef: Ik ben benieuwd hoe het je bevalt!

Errug goed!!! Gaat met sprongen vooruit, echt wonderspul!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door