Net hebben ze kopvlees met een kalfsrib gegeten en daar moest flink aan gewerkt worden. Dus ik dacht: 'ns effe kijken hoe het er nu mee staat na een paar maanden. En ja hoor: ZE ZIJN BIJNA HELEMAAL SCHOON!!!!

IJzersterke methode...

Moderator: Lizzy
Karin & Pyrs schreef: Sheddies gebit heb ik vorig jaar laten schoonmaken ......Laat hij het toe met een electrische tandenborstel?
Hij eet alleen maar CB, wil geen echte botten kluiven .....
zijn kiezen zijn weer smerig
HOE krijg ik die nu schoner ?
Hij is bijna 12 en voor zulke kleine hondjes is het probleem wat hardnekkiger, maar om hem nu weer onder narcose te brengen .........
tieneke schreef: Laat hij het toe met een electrische tandenborstel?
Karin & Pyrs schreef: Sheddies gebit heb ik vorig jaar laten schoonmaken ......Misschien ook de gin-truc proberen?
Hij eet alleen maar CB, wil geen echte botten kluiven .....
zijn kiezen zijn weer smerig
HOE krijg ik die nu schoner ?
Hij is bijna 12 en voor zulke kleine hondjes is het probleem wat hardnekkiger, maar om hem nu weer onder narcose te brengen .........
Lizzy schreef: Misschien ook de gin-truc proberen?
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17322
En ik zou hem grote lappen vlees geven ipv CB. Dus kopvlees, pens, grote lappen lamsvlees.
Karin & Pyrs schreef: Ja, ik had hem van de week ook een lap(je) à la Kezen-formaat gegeven ...........Lastig portretje he
ff later kotst die alles weer uit, omdat hij het in 1x doorgeslikt had ...........![]()
![]()
Karin & Pyrs schreef: Weet jij hoe KLEIN zo'n Kezen-bekkie is ...........O...vergeten dat ie nogal klein is![]()
Ik heb een schrappertje en ga het daar maar eens mee proberen.
Ik hoop, dat zijn tanden en kiezen dan wel vast blijven zitten![]()
Lizzy schreef: Lastig portretje heJa en super eigenwijs (het zou een Pyr kunnnen zijn).