[quote="Kruimel"]
Gewoon ff flink laten vasten. Je weet wel van die honger en die rauwe bonen? Nou, dat geldt ook voor rauwe dooie beessies

[/quote]
Rauwe bonen? Truucje om ze te laten vasten? Ik durf die van mij nog niet echt te laten vasten hoor. Verder dan een dag ben ik nog niet gegaan en dan hebben ze echt nog geen honger genoeg....
Wat ik al wel doe is als ze iets niet eten het weg halen. Een paar uur later probeer ik het dan nog eens nadat ik het iets smakelijker heb geprobeerd te maken. Daarna herhaal ik het nog een keer en meestal gooi ik dan leverworst in de strijd. Als het dan nog niet lukt vinden ze het echt niet lekker. Dan geef ik ze een heel klein beetje van iets wat ze wel eten, maar veel te weinig en dan probeer ik het de volgende dag nog een keer.
Dit heeft alleen succes gehad met lever en dat eten ze nu inderdaad steeds makkelijker. Met vis lukt het als ik slechts een heeeeel klein beetje vis doe in veel lekkere dingen, dus dat komt ook wel goed met een beetje opbouwen.
Maar fazant en eend vonden ze echt ranzig hoor, hier bleven ze hun neus voor ophalen...
Echt schudden met hun hoofd en ik kreeg beloften dat ze het nog niet wilde eten als ze een week moesten vasten... Ik heb ze maar gezegd dat ze me niet uit moesten dagen...
Tsja, of die honden iets van dat gesprek mee kregen....