[quote="Kruimel"]
Helemaal mee eens! Ik lig echt helemaal in een deuk als ik die verhalen van jou lees
Enne, de pony is een IJslander (ofwel IJscoo), en die barft lekker gras met kruiden (veeeeeel variatie dus, precies zoals Lizzy voorschrijft

) en in de winter hooi en lekkere kuil.
Je kunt hem bewonderen trouwens in de bar, onder het hoofdje Discopony

geheel keurig aangedaan met z'n nieuwe flitsende hoofdstel.
[/quote]
Zie je wel, je zorgt er goed voor!!!
Hee, ik had vroeger dwerggeitjes.....en die waren heel kieskeurig wat hooi betreft.
Kwam het van iemand die hooi uit 'duitsland' had, dan smikkelden ze lekker. Maar was het een keer 'ander' hooi, dan knoeiden ze ermee en gooiden haast alles náást de ruif....
Dat lág dan wél weer lekker zacht voor ze, de ondergrond veerde steeds meer en lekker warm.
Ik ga morgen naar de 'bar' om jouw pony te bekijken.
Want het vrouwtje van Roefus is moe.
O ja, vanochtend lag er een héél klein beetje 'kots' in de gang van Roef.....met wat kleine stukjes bot erin.
Die verteerden blijkbaar nog niet zo best.
En het 'barfen' van de kat ging vanavond iets mínder.......morgen meer.....want......ik heb zo'n slaap.
Haha, heb trouwens vanochtend even een 'andere beginroute' genomen, toen ik ging wandelen.
Want meestal doet Roef vrijwel meteen zijn 'grote boodschap'......(netjes gezegd, hè?).
Maar dat is op een uitlaat-weiland, waar een flatgebouw náást staat.
En ja hoor, ik zit al een hele week naar zijn drollen te kijken....niet te wit enzovoorts????
Dacht gisteren......die hele flat ligt natuurlijk te genieten hoe ik me, sinds een week, elke ochtend over die drollen buig.
Hoor je ze grinniken?
Nou, ik wel......dus even een andere 'uitloop' genomen, vanochtend.
Maareh.....ze lijken 'goed' van samenstelling.....dus hoef ik binnenkort niet meer zo geïnteresseerd te kijken

Wat DAT betreft is een katje makkelijker....meer privé.....met de kattenbak.
En Sjors zijn poep lijkt vooralsnog okido.
En nou......zoek ik mijn mandje op.
Hoop morgen ietwat meer tijd te hebben, om de discussies links en rechts te volgen.
Pfffff......heb het gebarf redelijk vol gehouden.
Maar als ik héél veel van dit soort drukke dagen krijg, dan moet er toch ook maar 's een rol carnibest weer doorheen (tóch handig......eigenlijk).
Al IS het maar.....omdat ik dan ook de tijd mis...voor de 'goeie adresjes'....en de diepvries is nog wel redelijk vol.....maar toch ook weer niet meer 'hélemaal vol'.
Vandaar........
Maarrrrr......niet getreurd.....want er komen weer dagen dat ik op jacht ga.......
En nu........ik zoek mijn mandje op........zoooo moe......