Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
[quote="jeanne"]
maar er staat toch op de verpakking van carnibest, 20 gram per kilo lichaamsgewicht?
nou kijk ik zelf nooit zo precies, ze krijgen smorgens ieder 250 gram carnibest en savond ongeveer hetzelfde aan gewicht in barf

[/quote]

Maar dat is toch een gemiddelde? Voor jouw honden klopt dat dus aardig, voor de Bullekes dus niet, maar dat is niet ongewoon. Hoe kleiner de hond, hoe meer eten hij dus in verhouding krijgt.
Door jeanne
[quote="Lizzy"]
Maar dat is toch een gemiddelde? Voor jouw honden klopt dat dus aardig, voor de Bullekes dus niet, maar dat is niet ongewoon. Hoe kleiner de hond, hoe meer eten hij dus in verhouding krijgt.
[/quote]oke
weer wat geleerd vandaag ;)
Hopelijk gaan de bullekes lekker smullen binnenkort!
Door Bullekes
ja ben druk bezig helaas ben ik nog niet geslaagd voor de zalmkoppen hij had gisteravond alles al gefileerd snik snik.. Nu moet ik woensdag terug komen en bewaard hij wat voor me.. Ik ga ook effe uitzoeken wat ze nog meer van vis mogen....

Heb nu wel rauwe groente en beetje fruit gehaald. Effe zoeken hier hoe ik dit moet bereiden en of er dingen af moeten worden gehalld die ze niet mogen...

Zoek het effe op en anders horen jullie wel van me hihihi

Ohja vanmorgen hebben ze smuldier Kip gehad nou en de boer van een gizmo vrat niet pas toen ik beetje in zijn mond deed vond hij het toch wel lekker en was het bakje zo leeg hihiih
Laatst gewijzigd door Bullekes op za 10 dec 2005, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
Hihihi,leuk dat je er zo enthiouast mee bezig bent.
Heb ik ook,ik lees en vraag veel.wil nu wss in het weekend gaan barfen,maar ben me aan het orienteren wat ik kan geven allemaal.

Apart hoor,dat je eerst wat kip in zijn bekkie moest doen voordat ie het lekker ging vinden.

Mooie hondjes heb jij ;D
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 10 dec 2005, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullekes
[quote="judith1967"]
Hihihi,leuk dat je er zo enthiouast mee bezig bent.
Heb ik ook,ik lees en vraag veel.wil nu wss in het weekend gaan barfen,maar ben me aan het orienteren wat ik kan geven allemaal.

Apart hoor,dat je eerst wat kip in zijn bekkie moest doen voordat ie het lekker ging vinden.

Mooie hondjes heb jij ;D
[/quote]

Hebben ze van mij wat ik niet ken dat vreet ik ook nie ;D Bedankt voor compliment over mijn doggies het is beetje oude foto leukte me niet om twee foto's op dezelfde maaat te verkleinen snap er niets van .... Als iemand zin heeft om bewerking te maken voor onderschrift GRAAG!!!
Door roefus
In ieder geval: dat wat je eerst niet vréét......dat ga je lusten........als je het met beetjes geeft.
En als het dan ook nog 's gezónd is..........pfffff...dan moet je het maar lusten.
Beetje proberen, beetje doen.

Vroeger had ik een 'zoontje' .......nu een GROTE ZOON........ouder dan jijzelf waarschijnlijk.

Die lustte geen 'spruiten'.
Ach ik maakte niet zo vaak 'hollandse maaltijd'......maar af en toe.
Deed ik twee of drie groentes.
Moest hij zoveel spruiten eten als hij jaren oud was, bij mijn 'hollandse' maaltijd.
Zei hij toen hij 5 was:'moet er niet aan denken dat ik 6 wordt...........'

Haha, het is niet eens mijn oudste zoon, hij is al 24.
Toch eet hij tegenwoordig 'spruiten'.......ook in mijn rare groeteschotels.
Soms moet je het een beetje léren......maar niet te fanatiek.

Iets lekkers, iets leuks, en iets om te 'wennen'.
En zo barfen we maar door...........
Door sylvia
[quote="roefus"]
In ieder geval: dat wat je eerst niet vréét......dat ga je lusten........als je het met beetjes geeft.
En als het dan ook nog 's gezónd is..........pfffff...dan moet je het maar lusten.
Beetje proberen, beetje doen.

Vroeger had ik een 'zoontje' .......nu een GROTE ZOON........ouder dan jijzelf waarschijnlijk.

Die lustte geen 'spruiten'.
Ach ik maakte niet zo vaak 'hollandse maaltijd'......maar af en toe.
Deed ik twee of drie groentes.
Moest hij zoveel spruiten eten als hij jaren oud was, bij mijn 'hollandse' maaltijd.
Zei hij toen hij 5 was:'moet er niet aan denken dat ik 6 wordt...........'

Haha, het is niet eens mijn oudste zoon, hij is al 24.
Toch eet hij tegenwoordig 'spruiten'.......ook in mijn rare groeteschotels.
Soms moet je het een beetje léren......maar niet te fanatiek.

Iets lekkers, iets leuks, en iets om te 'wennen'.
En zo barfen we maar door...........

[/quote]

Ik moest ze ook altijd eten, spruiten....ik lust ze nu nog niet :-X
Door roefus
Haha, het MOET ook niet.........
Ik probeer gewoon te zeggen.....dat je soms dingen een beetje 'proberen' moet.
En dat het dan best góed kan zijn........

Ik eet ook geen léver (bijvoorbeeld), nog niet eens als het opgediend wordt in duizend en één sausjes.
Ik eet het niet en wil niet 'wennen'.
Dat is dubbel-op.

Maarrrrr............voor de rest eet ik alles......
Evengoed doet mijn hond dat.......zijn we kliko...maar wel redelijk bewust......
Door roefus
En mijn hond eet trouwens WEL lever.......en ook spruitjes in zijn prak.............
Maar goed.........tis geen discussie.
Lekker weekend.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door