Pillen gekregen (cefaseptin forte) en shampoo (etiderm).
Hij liet foto's zien en de hond kan er allemaal kale plekken van krijgen, waar de korsten komen gaat het haar weg

Weten jullie hoe hij dit opgelopen kan hebben en kan ik hem nog iets anders geven op homeopatisch gebied?
In het boek stond dat 40 % van de gevallen te maken heeft met een allergie. Hij staat al zijn hele leven op energique en twee dagen maak ik zelf klaar.
Het enige wat ik me kan herinneren wat ik nieuw gegeven heb is visolie i.p.v. lijnzaadolie.
Heben jullie wel eens gehoord dat er honden zijn die allergies zijn van visolie?
Het hoeft natuurlijk geen allergie te zijn, maar je gaat toch wel gelijk denken wat heb ik anders gedaan.
Ik hoop niet dat hij kale plekken krijgt want dan kan ik de shows voorlopig wel vergeten.
Ik was al eerder met dit probleem bij de DA geweest en toen kreeg ik pillen mee voor 1 week, de plekken waren toen weg dacht ik, maar waarschijnlijk heeft er toch nog 1 of 2 gezeten en die zijn zich nu weer aan het uitbreiden. Nu moet ik de pillen 4 weken geven, hopelijk ben ik er dan helemaal van af, balen hoor