Kan t zijn dat een hond een soort van hormoonspurt krijgt na zijn castratie? Ze zijn nu een week geleden geholpen en Tiesto was al super hitsig maar lijkt nu nog veel erger te zijn geworden ::)Zack is nu telkens de pineut..of zou Tiesto nu al kunnen ruiken dat Zack geholpen is en het bij hem nog niet doordringt? T is gewoon sneu voor Zack!! Heb ze vanmorgen voor het eerst van de lijn gehad is dat nog niet te vlug? Da zei een week..maar ze hebben weer zoveel energie..ik heb voor de zekerheid de wond iets schoongemaakt met wat afgekookt water ivm zand enz..of is dat niet meer nodig? groetjes Sandra
Honden die net gecastreerd zijn ruiken altijd veel lekkerder en hebben echt een aantrekkingskracht op ongecastreerde reuen (of reuen die pas gecastreerd zijn en het nog niet door hebben).
In de uitlaatservice springen ze altijd op honden die pas gecastreerd zijn.
Waarom ze precies lekkerder ruiken zou ik niet weten.
Na een week kan je er redelijk van uit gaan dat de wond goed dicht is. Natuurlijk nog wel voorzichtig zijn. Maar ik denk niet dat er nog vuil naar binnen kan. Als je twijfelt aan de genezing... het kan natuurlijk nooit kwaad.
Vandaar!! Maar wel vreemd dat ze andere honden Tiesto wel met rust laten en Zack trouwens ook, want je zou denken dat Tiesto dan ook aanlokkelijk voor Zack zou moeten zijn toch!? Maar Zack is meestal al de pineut bij andere honden dus..
Goeie tip Lizzy, dank je!! Net het gebeuren voorgelegd op dat forum dus ben benieuwd!! En op dit moment zijn ze even rustig..maar ga ze zometeen uitlaten dus dan zal wel gebeurd zijn met de rust ha ha !!