Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door James
Er heerst een darmvirus. Honden die eerst aan de diaré, slechte eetlust en gaan en na een aantal dagen ook gaan overgeven. Tenmisnte, de 2 die ik gesproken heb... En het is besmettelijk!

Gewoon even ter info. Ik weet niet of het overal heerst, maar in Den Haag draaien de dierenartsen overuren...

De meesten lekker met de zieke patienten in de wachtkamer en de gezonde honden die voor een prikje komen lekker ertussen, die dan dus een paar dagen later de kassa weer komen laten rinkelen.... :o
Door Helen
James schreef: Er heerst een darmvirus. Honden die eerst aan de diaré, slechte eetlust en gaan en na een aantal dagen ook gaan overgeven. Tenmisnte, de 2 die ik gesproken heb... En het is besmettelijk!

Gewoon even ter info. Ik weet niet of het overal heerst, maar in Den Haag draaien de dierenartsen overuren...

De meesten lekker met de zieke patienten in de wachtkamer en de gezonde honden die voor een prikje komen lekker ertussen, die dan dus een paar dagen later de kassa weer komen laten rinkelen.... :o
Kuma heeft het al gehad...Ze is een week echt ziek geweest en nog een week niet helemaal fit. Pas na 3 weken was ze echt weer helemaal beter. Het duurde echt heel lang voordat haar darmen opgeknapt waren...Idd gigantisch gediarreed en ook flink gekotst met wat verhoging....Was heel naar.
Door tessa
hiet in de buurt (naaldwijk) heerst het ook, bij hond en mens, mijn hond heeft het gehad en veel honden die bij mij in de trimsalon komen hebben het ook, zelf waren we ook misselijk en aan de ...... :-X, zou het hetzefde soort virus zijn??
Door Breezer
Bij Breezer zitten we nu in de tweede week. Dus zo te lezen heb ik nog een week te gaan voordat het helemaal over is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door