[quote="Salli-Balli"]
gisteravond heb ik de bak laag gezet en een half kopje lauw water er door heen gedaan,hij heeft niet gespuugd
maar vanmorgen deed ik het ook zo en toen was het weer mis..hij gooide alles eruit ..er lagen wel 4 plekken kots op de grond..hij had schuim op zijn bek en slierten slijm..
dit keer wilde hij het niet opnieuw opeten..hij rook eraan en liep weg..
vanavond en morgenochtend maar ff geen eten..ff zun maag rust geven,ik geef hem alleen water en kook morgen bouillon en geef hem dat getrokken water ervan..ben benieuwd hoe het dan gaat..als het nog zo blijft dan wordt het maandag naar de DA toe

[/quote]Mmmm, da's balen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij een virusje heeft opgelopen, maar zo te lezen heeft het wel met het voer te maken (hij is levendig en geeft alleen zijn voer over, toch?). Heb je ook andere smaken in huis? Misschien is de natuurmix momenteel wat vet voor hem. Geef desnoods even een ander smaakje. Ik weet ook niet zo goed wat je hier nu mee moet....
Oh wacht even. Ik heb jouw eerste bericht nog een keer gelezen en daar lees ik dat hij zijn brokken ook uit spuugde. Mmm, misschien is er toch iets anders aan de hand. Vertel hier eens wat meer over, als je wilt. Wat voor brokken? Zelfde spuug-beeld? Is dit al lang aan de gang?
Groetjes, Lizzy