Bij deze zal ik hier maar even een verslagje doen 8)
Inmiddels is het vandaag 3 weken geleden dat we naar Ermelo zijn gereden om onze eerste lading vers te halen.
Dus de doggies genieten al 3 weken hier van vers vlees. En de katten natuurlijk ook.
We kunnen inmiddels duidelijke verschillen merken bij de honden. Alhoewel de overgang niet in ene goed ging.
Vidar die gelijk overgaf, zoals eerder vermeld.
Daarna Purdy die er hardstikke ziek van werd en daardoor het een paar dagen niet aanraakte. Ze zal wel gedacht hebben dat ze daar zo ziek van werd.
Lara en Bo-ghy beide 2 dagen aan de diaree geweest.
Alleen Shena heeft het allemaal gelijk goed opgepakt.
Van de kortharen kun je duidelijk zien dat hun vachtkleuren wat dieper van kleur zijn geworden en ook zachter.
Purdy is helemaal een verandering. Ze had vrij stug haar, en nu is het heerlijk zacht op een paar plekjes na nog. Het was bij haar ook net alsof ze een Denneboom was die in ene uitviel. In ene lagen er overal haren van haar in huis. 1 aai over haar rug en de haren dwarrelde in te rondte, wat een verandering zeg

Shena haar vacht is ook dieper van kleur geworden, een stuk zachter en NOG langer

En dan Bo-ghy, degeen die het meeste problemen heeft met zijn vacht. Ook hij is wat vooruit gegaan. Zijn kleur is iets dieper geworden en hij heeft iets meer glans. Met hem is het niet zoveel als bij de rest. Hij heeft ook zeker een vollere vacht gekregen sinds het vers vlees, echt langer is het nog niet geworden, maar ik denk dat daar veel tijd voor nodig is.
We zullen een proberen weer een herziene foto van hem te maken om te vergelijken

Kortom wij zijn hier hardstikke tevreden, en de honden geloof ik ook.
De ontlasting is een heel stuk minder, ook het water wordt veel minder aangeraakt. Het water drinken is met 2/3 gereduceerd.