groetjes Sandra
Moderator: Lizzy
Tiesto schreef: En zou je dus verder niets op de wond doen Lizzy? En wat voor groentes zou ik evt kunnen pureren en kan ik dat evt al de avond van tevoren doen aangezien mijn vriend ''s morgens vroeg de jongens te eten geeft? Misschien een stomme vraag maar goed. En ik kan zeker geen porties invriezen he ivm verlies van vitamines? Kan ik een pureerdagje inlassen ha haNee, ik zou niks op de wond smeren. Hooguit wat Calendula tinctuur erop sprayen/deppen. Dat maakt de wond niet week, verzacht toch ietsjes de jeuk en ontsmet. Maar het liefst deed ik er niks aan.![]()
Tiesto schreef: Enne maakt de hoeveelheid groente nog uit? Ze zijn 32 en 34 kilo.. dank je voor al je antwoorden Liz!!Graag gedaan hoor
Thunder schreef: In reactie op de honingzalf:Nou, daar ben ik ook benieuwd naar !!!
De DA vond dat zeker een goed idee,maar wou dat ik eerst nog eens met de honingzalf (Mesitran) wilde proberen.
We wachten dus weer maar af. Ben wel heel benieuwd of dit echt goed werkt!!!
Tiesto schreef: Na 2 dagen de kap op te hebben gehad, heeft Zack besloten er maar niet meer aan te likken gelukkig! Of hij moet t stiekem doenDie bloeduitstorting is normaal naar het scheint, Joey had het iig. ook. Met zijn wondje gaat het nog niet zo lekker, blijft op een plekje wat pussig. Ik denk dat de hechtingen hem irriteerden, te strak zaten ofzo, want sinds een paar dagen zijn ze eruit en gaat het stukken beter. Maar als hij gewoon zit, zit hij met zn wondje op de grond te stempelen dus echt steriel kun je het ook niet houdenVolgens mij ziet t er wel goed uit bij beide..is nog wel iets rood, en waar de balletjes hebben gezeten ietwat rood/blauw, maar dat is geloof ik normaal toch?? Hoe lang duurt t eigenlijk voordat zo'n wond dicht zit? Laat ze nu nog maar aan de lijn uit omdat ik bang ben dat t weer opengaat..