Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
he gelukkig maar dat het glukt is, is toch niet fijn als je weet en ziet dat het er zit en het niet lukt om het eruit te krijgen . Toppie.
En ik heb wel een applaussmiley hoor Afbeelding

en ook nog een sheer voor jou Afbeelding
Door Laura2004
herder_lover schreef: he gelukkig maar dat het glukt is, is toch niet fijn als je weet en ziet dat het er zit en het niet lukt om het eruit te krijgen . Toppie.
En ik heb wel een applaussmiley hoor Afbeelding

en ook nog een sheer voor jou Afbeelding
Bedankt! Ik wou dat ik een smiley had die een buiging maakt ;D
Door Peet
Laura2004 schreef: Bedankt! Ik wou dat ik een smiley had die een buiging maakt ;D
u vraagt.....wij draaien....

Afbeelding

Fijn dat het je gelukt is!
Door tom
Laura2004 schreef: Het is me gelukt!!!! ;D De splinter is eruit.
Kai is ook helemaal blij. :D
Goed gedaan :D

Hoe is het je nu gelukt ?
Houdgreep ? met of zonder tangetje ? Buurvrouw ? ???
Door Dtje
Laura2004 schreef: Ik ben ook blij dat het gelukt is, want ik kan er echt niet tegen als dat soort dingen me niet in mijn eentje lukken :(
En dat is ws DE reden dat het je uiteindelijk toch gelukt is! :D, goed hoor!
Door Laura2004
tom schreef: Goed gedaan :D

Hoe is het je nu gelukt ?
Houdgreep ? met of zonder tangetje ? Buurvrouw ? ???
Ik heb Kai gewoon heel stevig vastgepakt en gezegd dat ik het nu zat was >:( en ik heb mijn hand achter in zijn bek gestopt die splinter tussen mijn nagels gepakt en eruit getrokken. En toen heb ik Kai heel erg beloond door heel erg blij te doen en toen was hij ook helemaal blij, ik weet niet of hij blij was dat de splinter eruit was of dat hij blij was omdat ik zo debiel stond te doen naderhand. :P
Laatst gewijzigd door Laura2004 op do 01 dec 2005, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door