Moderator: Lizzy
Het moet inderdaad wel Reversed Sneezing zijn, want het is echt meer benauwd gesnurk dan hoesten...Ik vind het alleen zo frappant dat het ineens verergert...Lijkt mij toch verstandig om ff na te laten kijken als het opeens erger wordt.
In ieder geval onzettend bedankt voor alle tips!!
geer schreef: Ik ga morgen inderdaad maar even naar de dierenarts... Het zint me niets dat ze zo sloom is; ze is normaal ook vrij lui, maar nu ik bij mijn ouders zit en merk dat de katten gewoon in de keuken kunnen eten in plaats van in de schuur (zodat Saar er niet bij kanHeeft ze koorts Geer?), maak ik me toch een beetje zorgen. Normaal danst ze door de keuken als er gekookt/gegeten wordt, nu ligt ze een beetje op de bank
![]()
geer schreef: Nou, ik ben geweest en het is het dus allebei... Reversed Sneezing waar waarschijnlijk een kennelhoest achter zit... Aangezien haar keel ook pijn leek te doen en ze zo sloom is, heeft ze toch een AB kuur gekregen...Ahhh zielig... arme Saar.... Geef haar maar geen Cat's Claw trouwens totdat de AB voorbij is. Maar, een beetje extra Echinacea kan geen kwaad! Enne, voor de hoest misschien Tussistin!