Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Nelly schreef: Haha, mijn vader deed altijd, toen mijn zusje nog klein was, een ballon opwrijven met een mouw van z'n wollen trui, en hield die vervolgens boven het hoofd van m'n zusje. Had je dat haar moeten zien! :o Vloog gelijk helemaal om die ballon heen! ;D Maar ik denk idd. ook Jo, dat het aan je bank ligt. Heb je soms ook nog nylon of andere syntethische vloerbedekking? Die kan het nl. ook doen.
haha dat hebben wij zondag ook nog gedaan met de kids ;D
Door Jo
Nelly schreef: Haha, mijn vader deed altijd, toen mijn zusje nog klein was, een ballon opwrijven met een mouw van z'n wollen trui, en hield die vervolgens boven het hoofd van m'n zusje. Had je dat haar moeten zien! :o Vloog gelijk helemaal om die ballon heen! ;D Maar ik denk idd. ook Jo, dat het aan je bank ligt. Heb je soms ook nog nylon of andere syntethische vloerbedekking? Die kan het nl. ook doen.
Nee we hebben laminaat.
Ik denk zelf ook dat de bank mede de oorzaak is van dat Kaya zo knetterde.
Nou dat zou mooi zijn ,want ik heb al vanaf dag één spijt van die bank. Nu heb ik weer een extra rede om de bank eruit te mikken.
We hebben 'm tenslotte al een jaar :-X ;D en het is me toch een k*tding zeg !! >:(
Door Lizzy
Jo schreef: Nee we hebben laminaat.
Ik denk zelf ook dat de bank mede de oorzaak is van dat Kaya zo knetterde.
Nou dat zou mooi zijn ,want ik heb al vanaf dag één spijt van die bank. Nu heb ik weer een extra rede om de bank eruit te mikken.
We hebben 'm tenslotte al een jaar :-X ;D en het is me toch een k*tding zeg !! >:(
;D ;D

Sorry dat ik lach.... er valt natuurlijk niks te lachen als iemand een miskoop heeft gekocht....

Maar je schrijft het zo leuk ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!

Wat is het voor bank?
Door Jo
Lizzy schreef: ;D ;D

Sorry dat ik lach.... er valt natuurlijk niks te lachen als iemand een miskoop heeft gekocht....

Maar je schrijft het zo leuk ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!

Wat is het voor bank?
Een K*Tbank !!! >:( >:( ;D

Maar nu even zonder gekheid..
Het is een bank met van dat vuilwerende stof..je weet wel :-X
Toen die binnen kwam was het meteen al raak. De kleur was anders als in de winkel.. ze hadden al wel gezegd dat de kleur iets anders kon zijn, maar wij zagen een terra cotta bank die naar de bruine kant neigde en wij kregen een terra cotta bank die naar de rose kant :-X :-Xneigt ( je ziet het "schatje"in mijn onderschrift)
Er mistte een pootje..na lang zoeken hadden ze 'm gevonden en ging het pootje eronder.
Ga ik erop zitten, zit ik met mijn knieën in mijn nek. Kun je zeggen : Heb je er in de winkel niet op gezeten dan? Jawel..maar daar moest je een trappie op om op de bank te kunnen zitten en dus viel die laagte niet zo op ..
Dus nieuwe pootjes gekocht van 10 cm hoog. Nou dat zat beter. Na één avondje zitten kwam ik gelijk al overeind als een oud bessie van 98 jaar. Geen succes dus. Nou ja...het houdt je wel bezig in het huishouden want echt graag zit ik niet op deze bank. :-\ ;)

Naast het vuilwerende stof wat erop zit heeft de stof nog een andere verrassende eigenschap want het stoot ook stiksel af. :o :o Ik heb de tweezits bank al meerdere keren geduldig zitten naaien. En elke keer laat het stiksel weer los.
We hebben al een keer gebeld met de zaak waar hij vandaan komt..maar als je JA antwoord op de vraag of dat je huisdieren ook op de bank komen, dan heb je weinig kans meer. Hoeft ook niet..want ik wil daar niet eens meer een bank kopen en al zéker geen familie van de bank die we nu hebben.

Nou is Kaya ook nog een keer statisch op dat ding..gelukkig helpt de lotion al wel..maar ik heb haar vandaag toch weer in moeten smeren met dat goedje.
Ik zat Jessy ( die op de grond lag) te aaien en toen kwam Kaya op de bank voorbij...nou het leek wel of ze een hele speldenkussen in mijn hol staken. Wouw...dat was niet lekker !!!
Dus...ik ga Marco maar weer eens lief aankijken en hem toch zachtjes voorbereiden op een nieuwe aankoop. 'kHeb één mazzel...Mar baalt zelf ook van deze bank. ;)
Als deze eenmaal buiten staat dan ram ik hem zelf helemaal in elkaar. Even mijn frustraties uiten van het afgelopen jaar...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door