Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Ach wat rot nu :'(
Hou wel in de gaten dat de hond meer gaat plassen,als het goed is(en ik hoop het echt)knapt hij zienderogen op,meestal zie je de volgende dag al dat hij zich lekkerder voelt.
Oh wat vind ik dit rot voor jullie,maar weet wel dat onze vorige hond Kobus zeker 3 jaar heeft geleefd,volgens de Da kon hij binen 2 weken dood zijn zo erg was het toen met hem.
Ik geef je nog 1 goedbedoelde raad en hoop dat je deze opvolgt in het belang van je hond ;)
Zet hem zo vlug mogelijk over op kompleet versvoer en gooi de brokken meteen weg...echt je hond wordt hierdoor veel levendiger.
Heel veel beterschap voor je hond en we gaan met zijn allen duimen dat ie nog een hele tijd meegaat :-*
Door conleeuw
oh wat shit nou, het is wel goed dat de vocht afdrijvende middelen kennelijk meteen een positieve effect heb. Ik hoop van harte dat hij daardoor meer gemakkelijk kan ademen. Ik hoop maar dat er uit de echo een redelijke prognose uitkomt.
Sterkte, ik blijf gewoon duimen. :(
Door tessa
Ja, helaas is dit een groot probleem bij boxers (samen met nog vele andere problemen), ik ben gek op het ras en heb ook 15 jaar boxers gehad, ermee geshowd en gefokt, maar door alle mankementen die in het ras voorkomen ben ik ermee gestopt, al zou ik er dolgraag weer een hebben!
Ik wens je veel sucses en sterkte en hoop dat ie nog een tijdje mee gaat!!
Door zeus
God wat ben je toch soms hard!

Mijn enige echte (honden)vriend heeft longkanker, ernstig!

Terminaal...

Prednison moet het een beetje verzachten maar is enkel uitstel...
Door margreet
Ach wat erg,woorden schieten hier tekort,een knuffel voor de lieverd hoor al zal hij er weinig aan hebben,maar meer kan ik helaas niet doen :-*
Door Audrina
Wat een rotnieuws. :( Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je toch nog een tijdje van je maatje kan genieten.

Misschien heeft Tannetje (Hitam hier op het forum, holistisch DA) nog tips voor je hoe je het wat draaglijker kan maken voor je hond (zie bijvoorbeeld de topic over botkanker), zodat die laatste tijd die je nog met hem hebt voor jullie beide "prettig" is en dat je er met een goed gevoel op kan terugkijken.
Door tieneke
zeus schreef: God wat ben je toch soms hard!

Terminaal...

Ohhhwww wat vreselijk :'( :'(
Ik weet niets te zeggen behalve dat ik goed weet hoe het voelt om je allessie te verliezen.
Verwen hem flink in de korte tijd die je samen nog hebt en neem afscheid op jouw manier.
Ik wens je alle kracht en zeker veel wijsheid toe als het moment daar is dat het niet langer gaat,sterkte!
Door conleeuw
zeus schreef: God wat ben je toch soms hard!

Terminaal...

he bah bah bah, ik had toch zo gehoopt, wat rot voor jou nou :'( Heel veel sterkte, ik zal aan je denken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door