tieneke schreef: Jij ook ;)gelukkig gaat het beterDaar ben ik ook wel blij om, ik voelde me echt een beetje schuldig en de eerste dag na de operatie moest ze ook niet veel van me hebben, dus dat was wel moeilijk.![]()

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Jij ook ;)gelukkig gaat het beterDaar ben ik ook wel blij om, ik voelde me echt een beetje schuldig en de eerste dag na de operatie moest ze ook niet veel van me hebben, dus dat was wel moeilijk.![]()
Laura2004 schreef: Daar ben ik ook wel blij om, ik voelde me echt een beetje schuldig en de eerste dag na de operatie moest ze ook niet veel van me hebben, dus dat was wel moeilijk.Gelukkig zijn honden makkelijker dan kinderen!![]()
ine schreef: Wij laten een echo maken eind deze week.Maar zij had toch wèl een "morning after-prik" gehad?
Yari schreef: Maar zij had toch wèl een "morning after-prik" gehad?kan helaas nog altijd.........
Dan kan ze toch niet drachtig zijn?
Laura2004 schreef: Daar ben ik ook wel blij om, ik voelde me echt een beetje schuldig en de eerste dag na de operatie moest ze ook niet veel van me hebben, dus dat was wel moeilijk.Je hebt het beste gedaan en het komt allemaal weer goed![]()
sylvia schreef: Heb je al een echo laten maken Ine?Yep, dinsdag, dus met bijna 5 weken, was ze nog steeds leeg van Luuk!
ine schreef: Yep, dinsdag, dus met bijna 5 weken, was ze nog steeds leeg van Luuk!Hoe bedoel je ???, niet drachtig?![]()
Truus schreef: Hoe bedoel je ???, niet drachtig?Juist, niet van Luuk!
ine schreef: Yep, dinsdag, dus met bijna 5 weken, was ze nog steeds leeg van Luuk!En dat betekend??????![]()