Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Loeka schreef: Eerder in dit topic vroeg ik over de voeding voor drachtige en zogende moeders.

Moederpoes hier was tijdens haar enting in januari gewogen. Vandaag is moeders weer gewogen en is een HALVE KILO aangekomen :o En dat terwijl ze 9 weken lang 6 kittens in haar buik heeft rondgesjouwt en ze nu al 2 weken als melkmachine dienst doet! Ik kreeg zelfs van verschillende mensen complimenten over hoe goed ze er uit ziet ;D Voor elk compliment krijgt moeder een extra knuffel van mij! :-*
Ja wat goeie voeding al niet doet hé
Door boskat
Heb nu een poes, die net gedekt is,hoop ook dat ze wat meer gaat eten,moet toc welals ze zwanger blijkt te zijn, heb haar aan de cb,ging een poos goed ,maar is nu weer wisselend en ze moet nu toch echt gaan eten ,anders moet ik wel brokjes geven,daar is ze nm gek op,ze zijn al 8 maand aan het kvv
Door sylvia
boskat schreef: Heb nu een poes, die net gedekt is,hoop ook dat ze wat meer gaat eten,moet toc welals ze zwanger blijkt te zijn, heb haar aan de cb,ging een poos goed ,maar is nu weer wisselend en ze moet nu toch echt gaan eten ,anders moet ik wel brokjes geven,daar is ze nm gek op,ze zijn al 8 maand aan het kvv
Als ze al 8 maanden aan de kvv zijn zouden die brokjes voor mij geen optie zijn. Ze gaan vanzelf meer eten, sommige doen dat wat later en sommige al direct van het begin.
Door Loeka
Ik ben het met Sylvia eens. Als de poes zwanger is gaat ze vanzelf meer eten. Sterker nog, het eten is niet aan te slepen. Brokken geven zou ik niet doen, mijn poes heeft haar zwangerschap met glans doorstaan op alleen kvv en barf
Door boskat
Ik heb haar sinds een week aan de brok erbij en dat gaat er in en nog steeds carnibest,vond toch dat ze er te weinig van at:-(
En begin steeds meer te denken dat ze zwanger is,iets grotere tepeltjes en rozig ,morgen is ze dan 3 weken zwanger
O ja heb catloversgold brokken gehaald
Na de bevalling stop ik er wel weer mee,misschien eerder ,wilde toch iets extra geven
Door boskat
Is ook jammer ,maar houd moed,ze gaat echt wel weer over op vlees hoor ,maar hier eet ze van alseen slootgraver en cb de ene keer wel de andere keer niet,steeds maar beetjes ,daarna bleef het gewoon staan ,dacht ik s`avonds zo nu heeft ze wel honger ,mwah nee.beetje of niks
Zal even nakijken van waneer er een echo gemaakt kan worden ,als dat hier al kan bij de DA,ben ook wel heeeel nieuwsgierig,ik denkhet dat ze zwanger is ,maar goed misschien ook wel schijnzwanger.
Bij Larissa de andere poes heb ik ondanks de dekkingen nooit het gevoel gehad dat ze zwanger was en dat was ze ook niet
Door sylvia
boskat schreef: Is ook jammer ,maar houd moed,ze gaat echt wel weer over op vlees hoor ,maar hier eet ze van alseen slootgraver en cb de ene keer wel de andere keer niet,steeds maar beetjes ,daarna bleef het gewoon staan ,dacht ik s`avonds zo nu heeft ze wel honger ,mwah nee.beetje of niks
Zal even nakijken van waneer er een echo gemaakt kan worden ,als dat hier al kan bij de DA,ben ook wel heeeel nieuwsgierig,ik denkhet dat ze zwanger is ,maar goed misschien ook wel schijnzwanger.
Bij Larissa de andere poes heb ik ondanks de dekkingen nooit het gevoel gehad dat ze zwanger was en dat was ze ook niet
Vaak is je gevoel hierin juist hoor, maar we wachten rustig af :D
Door sylvia
boskat schreef: Dat rustig afwachten ,dat is nu het probleem hier ,hahahahahaha
Maar goed kan niet anders :)
Hahahah geduld is een schone zaak ;D
Door Maris
boskat schreef: Ze is zwanger en hoe,20 december uitgerekend,wordt nu toch echt spannend ::)
leuk leuk leuk.

Ik ben benieuwd hoeveel het er worden. ;D
Door boskat
Ik ooook
Schiet nu al in de stress en bedenk allemaal ramp scenario`s
Pff is haar eerste nestje,weet niet hoe ze het gaat doen,hoe ze zich houd en hoe ik me hou,zou ze liever maar zelf krijgen eigenlijk,hoeft zij geen pijn te lijden
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door