Ohhh wat ben ik blij dat alles goed is afgelopen!
Geef Donna maar een very big kiss

En neem zelf een neut

Moderator: Lizzy
Nelly schreef: Blij dat Donna het overleefd heeft. M'n geitje is toen gestorven..Ja ik was er snel bij![]()
nessie schreef: ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn teef, 1,5 week geleden. Ze bleef ondanks de kalktabletten en spuiten schommelen . Daarna kreeg ze ook nog uitdrogingsverschijnselen omdat ze daarna zware diarree kreeg, wat met bijna geen mogelijkheid te stoppen was. Nu speen ik de pups ook 5 stuks zelf. De teef gaat hier weer beter. De dierenarts, waar ik ben geweest dacht eerder aan een hormonale kwestie.Wat erg zeg, ik geloof niet dat dit bij Donna an de hand is (gelukkig) maar als het hormonaal is zou je kunnen zeggen dat je met haar dus geen nest meer zou moeten nemen?
Veel succes met je teef en ook met de pups.
Groetjes van Vanessa
sylvia schreef: Ik kreg net van Liz de link naar de site van Westerhuis daar staat in de nieuwsbrief ook iets over eclampsie, het kan bv ook veroorzaakt worden doordat de pups in de baarmoeder in de laatste week erg hard gegroeid zijn. Dat zou ook zo maar kunnen gezien de gewichten voor pups van 4 dagen te vroeg.te vroeg geboren maar toch zware pups doet me denken aan zwangerschapssuikerziekte . weet helemaal niet of zoiets ook bij honden voorkomt of bekend is ???
karin2 schreef: te vroeg geboren maar toch zware pups doet me denken aan zwangerschapssuikerziekte . weet helemaal niet of zoiets ook bij honden voorkomt of bekend is ???