Jamie zit steeds behoorlijk te krabben, eigenlijk al vanaf het moment dat hij hier is, al word het de laatste dagen wel iets minder. Nou vermoed ik dat hij vlooien heeft, ik kan ze niet echt zien lopen/springen door z'n dikke vacht, maar op z'n buik zitten soms zwarte korreltjes, poepjes??? Tara heeft een vlooienallergie en die behandel ik altijd met de frontline druppels en dit helpt goed. Wel heb ik het idee dat Tara de laatste dagen wat meer loopt te krabben. Nu ben ik gelijk naar de dierenwinkel geraced, want vlooien..brrrrrr....

. Voor Tara en Revel heb ik weer de druppels gekocht, voor Jamie werd me de spray aangeraden. Nu ik eenmaal thuis ben met het spul, vind ik het ineens nogal een eng idee dat ik m'n hummeltje vol moet gaan sprayen met vergif. En, als ik de dieren weer ontvlooit heb, moet ik dan ook het hele huis sprayen tegen de vlooien (heb nooit eerder vlooien gehad, we hebben in het hele huis plavuizen en ik stofzuig elke dag) ??? ???
Zijn er misschien anders alternatieve middelen die ik kan gebruiken, kan een puppy al wel knoflook krijgen, en helpt dit wel voldoende? Want als we wel echt last van vlooien krijgen, krabt Tara zich compleet kapot en dat vind ik ook zielig. Wie heeft raad?