Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
He balen joh,maar je hebt je best gedaan hoor,dus verwijt jezelf nu niets.
heel veel sterkte vrijdag en we denken aan je :-*
Door gonny
heel veel sterkte.....pffffffff wat een kl*te situatie!!
knuffels voor jou en Ziggy :-*
Door conleeuw
he bah Laura, het zit je ook niet mee he, ik ben het wel met jou beslissing eens, veel sterkte....... en ik zal maar duimen dat het heel goed gaat. :(
Door Cathelijn
wij leven ook met je mee :-* Heel veel sterkte vrijdag en ik duim dat alles goed gaat :) Ik denk ook dat je geen keus hebt.

Heb jij toevallig nog wat meer info over de spuit die op dit moment evt. gegeven had kunnen worden? Een vriendin van mij is het nl. ook overkomen... (Labradorteef van 8 x Ierse setter van 1,5 :-\)
Door Laura2004
Cathelijn schreef: wij leven ook met je mee :-* Heel veel sterkte vrijdag en ik duim dat alles goed gaat :) Ik denk ook dat je geen keus hebt.

Heb jij toevallig nog wat meer info over de spuit die op dit moment evt. gegeven had kunnen worden? Een vriendin van mij is het nl. ook overkomen... (Labradorteef van 8 x Ierse setter van 1,5 :-\)
Ik weet er verder niet veel van. Ik weet wel dat er minder risico's aan vast zitten en dat zo'n spuit ongeveer 70 euro kost. Als ze meer wil weten dan kan ze het beste een kliniek bellen. Die weten vast meer.
Wens haar ook maar sterkte!
Door Cathelijn
Laura2004 schreef: Ik weet er verder niet veel van. Ik weet wel dat er minder risico's aan vast zitten en dat zo'n spuit ongeveer 70 euro kost. Als ze meer wil weten dan kan ze het beste een kliniek bellen. Die weten vast meer.
Wens haar ook maar sterkte!
ja dit wist ze ook al te vertellen, maar de risico's waren me niet echt duidelijk.
Ik zal de wensen doorgeven!
Door Sylvi@
Cathelijn schreef: wij leven ook met je mee :-* Heel veel sterkte vrijdag en ik duim dat alles goed gaat :) Ik denk ook dat je geen keus hebt.

Misschien dat het om dit middel gaat? http://www.fidin.nl/index.cfm?object=repetorium&template=display.product&productid=2276

Laura, veel stekte ook ik zal voor je duimen.
Door tieneke
Heel veel sterkte vrijdag en ik kan me heel goed voorstellen dat je er gewoon ziek van bent.
Het is niet met opzet gebeurd,geef jezelf dan ook niet langer de schuld hoor! :-*
Door Cathelijn
Laura2004 schreef:
ja, als ik het zo lees, heb je zeker een goede keus gemaakt!
Mijn vriendin had het over een nieuw product met zeer weinig risico's. Dat lijkt me vrij vreemd met een product dat de vruchten laat absorberen.... :-\
Door crutz
sh*t zeg Laura, toch opgenomen,
heel veel sterkte vrijdag en let idd maar wel goed op dat ze door de operatie/narcose niet ook nog een terugval krijgt met alle andere zaken waar je nog niet precies weet waar ze vandaan komen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door