[quote="harns49"]
Penny is weer thuis!!! Kyra was wat grommerig vanwege de vreemde lucht, Bandit heeft haar helemaal afgesnoven en Spike was gewoon blij

Ik heb voor 3 dagen dieetvoer meegekregen; morgen moet ik haar nog 6 keer voeren daarna mag ik langzaam aan terug naar twee keer gaan. Overmorgen mag ik beginnen met haar eigen voer met het blikvoer te mengen. Ze heeft antibiotica, pijnstillers en een licht laxeermiddel mee. De da vroeg of ik niet overwoog een uitgelananceerde brok te gaan voeren; nee dus
Er zijn twee harde bruine kluiten[takjes en eikels] uit haar darmen verwijderd. Er zaten witte spikkeltjes door [bot].
De oorzaak van deze verstopping was dus geen bot waar ik zo bang voor was maar het resultaat van haar gevreet.
Toch wordt me afgeraden verder nog bot te geven [ik durf het ook niet meer] misschien in de toekomst dubbel gemalen kipkarkas. Maar nu de eerste tijd gistocal.
Buiten krijgt ze een snuitje om want de volgende operatie overleeft ze niet.
Met Penny gaat het goed ze had vanmorgen zelf het infuus al uit haar pootje getrokken en lag al op haar verband te kauwen. Ze heeft gepoept.
Iedereen bedankt voor het meeleven!!
[/quote]
Geweldig dat ze gewoon weer lekker thuis is! En wat een opluchting dat ze heeft gepoept.
Succes met haar en haar snaai-gewoonte.