Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Pjieuw Syl, ik ben zo blij dat het weer goed gaat met Donna! Mij is het soms niet helemaal duidelijk waarom honden eclampsie krijgen. Want ook honden op brokken en versvlees (waar wel vitamine A en D aan toegevoegd zijn) krijgen wel eens eclampsie.....
Door sylvia
Lizzy schreef: Pjieuw Syl, ik ben zo blij dat het weer goed gaat met Donna! Mij is het soms niet helemaal duidelijk waarom honden eclampsie krijgen. Want ook honden op brokken en versvlees (waar wel vitamine A en D aan toegevoegd zijn) krijgen wel eens eclampsie.....
Ja dus het is ook niet zeker dat het dat is, maar gezien dat ze inderdaad te weinig Vit. D binnen heeft gekregen neem ik het aan dat het zo is. Maar het kan inderdaad ook zonder zichtbare oorzaak zomaar plaatsvinden.
Door margreet
Kelerig,Ik schrok me al te barsten bij het lezen van de topicnaam,laat staan hoe JIJ geschrokken zult zijn zeg.
Knuffel voor jullie allebei hoor :-* :-* :-*
Door conleeuw
Bij een erg hoge melk productie, als de puppies een grote hoeveelheid melk nodig hebben, typisch is het 10 - 30 dagen na de bevalling kan de teef problemen hebben met het handhaven van een aanvaardbare niveau van calcium in haar bloed, daar melkproductie voorrang geniet boven het handhaven van calcium in de bloedbaan...... eclampsia. Dit is niet persé een gevolg van gebrekken in de voeding. Tuurlijk kan het ook komen van gebrekken in voeding, maar soms gebeurt het toch, al voer je hoe secuur of perfect

;)
Erg goed attent blijven is erg belangrijk, en daar ben jij erg goed in geweest, gelukkig wel. :D
Laatst gewijzigd door conleeuw op zo 30 okt 2005, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
Tjeesik Syll......gelukkig is alles goed afgelopen!
Maar je hebt jezelf nu wel genoeg op je kop gegeven hoor!!
Wanneer je dit expres hebt gedaan dan krijg je van ons allemaal op je sodehannes, maar nu is 't gewoon gebeurd...niks aan te doen toch...blij zijn dat 't niet erger was gegaan en nu weer lekker genieten hoor!!
Is 't nog te vroeg voor 'n borrel???
Door sylvia
202Spots schreef: Tjeesik Syll......gelukkig is alles goed afgelopen!
Maar je hebt jezelf nu wel genoeg op je kop gegeven hoor!!
Wanneer je dit expres hebt gedaan dan krijg je van ons allemaal op je sodehannes, maar nu is 't gewoon gebeurd...niks aan te doen toch...blij zijn dat 't niet erger was gegaan en nu weer lekker genieten hoor!!
Is 't nog te vroeg voor 'n borrel???
ja veeeeels te vroeg ;D
Door Truus
Pfffff :o, ik wist niet hoe snel ik dit allemaal moest lezen zeg....wat een enorme schrik..arme jij en arme Donna :-* :-*
Gelukkig is alles weer goed, je schrikt je toch het schompes he.
Door Nelly
Alles nu weer in orde Syl? Heb het ook eens meegemaakt met een geit. Geloof ik hier aleens ergens bericht. Eng he als ze zo beven en verkrampen :'(
Door sylvia
Nelly schreef: Alles nu weer in orde Syl? Heb het ook eens meegemaakt met een geit. Geloof ik hier aleens ergens bericht. Eng he als ze zo beven en verkrampen :'(
Ja het ziet er afschuwelijk uit :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door