Mevrouw krijgt praatjes en is van smaak veranderd..
Cottage cheese met fruit hoeft ze allang niet meer...

De laatste paar weken heeft dus de gemalen rauwe kalkoennek door de rijst met gekookte kip gemengd gegeten,en wanneer ik 'n heel klein beetje groentemix erbij deed dan ging dat wel naar binnen, maar zogauw als ik er meer groentes bij deed, dan moest mevrouw 't helemaal niet meer....dus wil nu geen groentes meer.

Wanneer er TEveel rijst met kip was, en niet genoeg rauwe kalkoen..dan staat ze me ook raar aan te kijken.
Wanneer ik haar bak in de keuken zet, en met Tor z'n RMB naar buiten loop...dan loopt ze ook mee naar buiten en denkt dat ze OOK 'n RMB krijgt...en wanneer ik haar terug stuur naar de keuken dan staat ze daar met lange tanden de bak leeg te eten.
Probeerd ze me soms iets te vertellen ???
Dus gistermorgen toen maar 'n heel klein stukje kippenrug vast gehouden en mevrouw laten "kluiven"....
Als 't aan haar lag dan slikte ze 't hele stuk in 1 keer naar binnen, maar ik heb haar dus kleine stukjes laten bijten.....en alles ging goed.
Vanmorgen eerst wat rijst met gekookte geit gegeven zodat d'r maag alvast kon beginnen....
Toen alle vel en vet van 'n hele kippenrug gehaald, lekker met de hamer bewerkt...en toen de gok gewaagd..........
en na 2 maanden kreeg Cis voor 't eerst weer 'n rauwe kipperug te eten!!!!!
Ik ben blij en Cis is blij!!!
We gaan toch ook nog even verder met de rijst en gekookt hoor, maar ik ben al heel blij dat ze alvast op weg is en weer 'n klein beetje kan barfen!!