Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mammalou
Onze hond van 11 maand had last van zijn linkerachterpoot. Als hij opstond, liep hij mank en stijfjes en probeerde duidelijk die poot te ontzien. Aan de buitenkant zijn geen verwondingen te zien.

De dierenarts vermoedt (nog geen foto's gemaakt) dat hij mogelijk bij zijn knie een pijnlijke ontsteking als gevolg van een blessure heeft. Hij schreef 0.50 Rimadyl-50 voor.

Nu las ik op internet en dit forum elkaar tegensprekende ervaringen. Het is me nu echter nog niet duidelijk geworden wat de nadelen/bijwerkingen kunnen zijn. Wie kan het preciezer beschrijven?
Door Lizzy
Ja, Rimadyl heeft wel bijwerkingen. Nu schijnen de bijwerkingen minder ernstig te zijn als een tijd geleden, maar of dat ook werkelijk waar is? Ik weet het niet... het is in ieder geval geen middel dat ik zou geven als het niet werkelijk echt nodig zou zijn.....

Als je in de takenbalk boven in zoeken kiest en je tikt dan in 'rimadyl bijwerkingen' dan kom je vanzelf de bijsluiter van rimadyl tegen en ook wat artikelen over de bijwerkingen.

Barfplaats wordt gesponsord door