Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
ja hoor, juist, want je bent nu ongeveer 2-3 maanden bezig met vers toch?, maar ondertussen heb je wel al 3 soorten kvv gehad en nu barf je ook, dus dat is 4 keer een ander soort van ontgiften en soms komt dat gewoon veel later.
Chasey had dit ook pas na een 4 maanden, toen dacht ik echt dat hij ziek was, prut ogen, vieze vacht, veel en vaak slijmpoepen, stinken uit bek.
Door Daisy75
Jolly schreef: ja hoor, juist, want je bent nu ongeveer 2-3 maanden bezig met vers toch?, maar ondertussen heb je wel al 3 soorten kvv gehad en nu barf je ook, dus dat is 4 keer een ander soort van ontgiften en soms komt dat gewoon veel later.
Chasey had dit ook pas na een 4 maanden, toen dacht ik echt dat hij ziek was, prut ogen, vieze vacht, veel en vaak slijmpoepen, stinken uit bek.
Ja nu je het zegt, ze stinkt idd ook aardig uit dr bek ja...en dr oogjes tranen veel, wat ze normaal nooit had.
Shanden mijn reu heeft helemaal nergens last van, ook niet gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door