Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
202Spots schreef: Yup......ze heeft jullie al zover gekregen dat ze overal mee weg komt...... ;D
Zit d'r maar niet teveel over in hoor.........'t blijft nog maar 'n jaar of 5 zo doorgaan.....hopelijk word ze daarna ietsie rustiger :-\
(reken maar van niet)
Senks Dory ;D!

(ik heb er hier een van 9 en een van 8 en beide zo gek als een deur. Dat beloofd wat! Hoewel die twee andere geen gekke dingen van straat vreten trouwens.... Die doen andere gekke dingen ;D).
Door wimk
Toevallig gebeurde gisteravond hier hetzelfde.
Bumper vrat die schil op en het is nu 24 uur later en er is niks meth em gebeurt.

Gr Wim
Door Femke
Wij hebben Bowie een keer laten kotsen door een eetlepel zout achter in de bek te gooien. Die heeft wel 7 of 8 keer gekotst toen. Je moet het alleen niet in water oplossen (want dan spoelt het meteen naar de maag)
Door wimk
Hoi Lizzy hoe lang duurt het eigenlijk voordat zo'n schil er uit zou moeten komen door de achterkant?
Het is nu zo'n 30 uur geleden en ik heb nog niks raars gezien?
Door Lizzy
wimk schreef: Hoi Lizzy hoe lang duurt het eigenlijk voordat zo'n schil er uit zou moeten komen door de achterkant?
Het is nu zo'n 30 uur geleden en ik heb nog niks raars gezien?

Oh, die is er allang uit, denk ik zo! Ik denk dat zo'n schil toch wel met de ontlasting mee komt, de dag erop.
Door Lizzy
Femke schreef: Wij hebben Bowie een keer laten kotsen door een eetlepel zout achter in de bek te gooien. Die heeft wel 7 of 8 keer gekotst toen. Je moet het alleen niet in water oplossen (want dan spoelt het meteen naar de maag)
Gek dat toch op veel EHBO sites staat dat je lauw zout water kunt laten drinken...? Het was wel veel zout en heel weinig water hoor, dat ik gebruikt heb. Overigens heb ik dus later nog een eetlepel zout achter in de keel gelegd enne : nakka kotsen.....
Door Helen
Lizzy schreef: Ja, heel sterk die barfmaagjes ;D! Maar voor mij werkt dat zoutverhaal dus ook niet hoor. Nog geen spettertje kots. En nogmaals, bij Whoofer werkte het dus ook niet.

Overigens Dory, momenteel is het een klein draakje, onze LingaPlinga! Ze luistert voor geen meter (zal de opvoeding wel zijn ;D) en ze staat al smekkend 'smek smek smek' zo'n bananenschil naar binnen te werken terwijl ze naar me kijkt met een blik 'En? Hoe vind je dit nou, wat ik hier sta te doen?' ;D
Hihi, wat een kleine draak, die kleine Linga!!
Ik ben heel simpel bij ongehoorzame vlagen. Ze gaan hier niet meer los totdat ik het idee heb, dat ze weer voldoende onder appel staan >:( ;D
Door Jo
Sam (de Rottweiler van nu 7 maanden) heeft een maand geleden de staart van een pluche aap losgerukt en doorgeslikt.
Hup..daar ging gelijk een eetlepel zout achteraan en jawel hoor...daar was de staart weer ! ;) ;D
Door jon
Hoi Lizzy, wat een belevenissen weer met Linga. Die houdt in ieder geval wel van variatie in haar voedingspakket. Zo blijf je bezig! ;D
Door - Judith -
Owwwwwwwwwwwwwwwwwww Barf-aap ;D. Ik heb dat zout-trucje ook een keer bij Bruin geprobeerd nadat hij een heeel erg verrotte rat had ingeslikt...

Nakko, nada!!! En hij maar kijken: ja, ja en wat gaan we nou doen? Ik maar met hem over het veld lopen omdat hij zo wel ziek zou worden. NEE DUSSSSSSS!

Toen heb ik ook vastgesteld: gevalletje ijzeren maag ::) ::)
Door 202spots
Helen schreef: Hihi, wat een kleine draak, die kleine Linga!!
Ik ben heel simpel bij ongehoorzame vlagen. Ze gaan hier niet meer los totdat ik het idee heb, dat ze weer voldoende onder appel staan >:( ;D
Uhh,maar jij hebt geen spikkel draakjes ;)
Door Lizzy
Zeg dat, gevalletje ijzeren maag ;D! Is toch niet in de verte familie he? ;D

Affijn, ben ik net bij Linga bij de DA. Vertelde het bananenschillen verhaal. Geeft hij haar een klein Denta-stix-je. Zegt tie "ruikt best lekker joh. Wordt waarschijnlijk bij Unox gemaakt. Alle Unox afval pletteren ze in die Dentastix. Beetje gemalen autoband erbij zodat ze wat steviger worden ze erop kunnen kauwen". Dus ik zeg "en dat geef jij aan mijn hond?". Waarop hij zegt "Nee, JIJ moet over zo'n Dentastix-je zeuren! Je geeft je hond geitenribben en bananenschillen te eten ;D ;D". Hebbie dan humor?!!!!
Door Elise
Volgens mij heb ik vorig jaar rond deze tijd zo'n zelfde topic neergezet, Fieps die een bananenschil opvrat, zou het dan toch familie zijn ::) ;D
Door Lizzy
Elise schreef: Volgens mij heb ik vorig jaar rond deze tijd zo'n zelfde topic neergezet, Fieps die een bananenschil opvrat, zou het dan toch familie zijn ::) ;D
Dat meeeeen je niet?!?!?! Wat heb jij toen gedaan? Whahaha, volgens mij is het familie ja ;D! Is Fieps nog steeds dol op bananenschillen of gaat dat over naarmate ze ouder worden (vroeg ze hoopvol)?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door