Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: ja na een uur word zout volgens mij niet meer geadviseerdKotsen doen ze dan nog wel, het is dan alleen de vraag of dat wat je eruit wilt laten komen er nog uit komt. Bij onze Oesjie was dat dus niet het geval, ook omdat de pillen al begonnen waren met hun werking en ze dus al minimaal 1,5 uur binnen waren geweest. Die waren dus al opgelost, maar dat zal bij de chiquitajas niet het geval zijn.![]()
Lizzy schreef: Ik wacht wel totdat Linga de bananenschil er uit zichzelf aan de voor of achterkant uit werkt.... Niks nie kotsen nie, mijn kleine bananenvarkentje met betonne maagjeSterke hondenmaagjes he....die barfmaagjes...hihi. Wie weet braakt ze de schil morgen gewoon weer uit. Dat soort geintjes flikt ze me wel vaker
.
Kruimel schreef: Wie was dat ook alweer die over Mellow Yellow zong ??? ??? Bob Dylan? Onee, DonovanWhahaha, ja doe maar![]()
Zal ik ff het MP3tje opsturen voor Linga?
Ike schreef: Je moet ook eerst die bananen uit d'r oren halen al voor je haar roept!, ik zou me hier ook idd niet gelijk hele grote zorgen om maken, sterkte met die kleine aap!
Lizzy schreef: Overigens Dory, momenteel is het een klein draakje, onze LingaPlinga! Ze luistert voor geen meter (zal de opvoeding wel zijnYup......ze heeft jullie al zover gekregen dat ze overal mee weg komt......) en ze staat al smekkend 'smek smek smek' zo'n bananenschil naar binnen te werken terwijl ze naar me kijkt met een blik 'En? Hoe vind je dit nou, wat ik hier sta te doen?'
![]()
202Spots schreef: Yup......ze heeft jullie al zover gekregen dat ze overal mee weg komt......
Zit d'r maar niet teveel over in hoor.........'t blijft nog maar 'n jaar of 5 zo doorgaan.....hopelijk word ze daarna ietsie rustiger
(reken maar van niet)