Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gaitkeeper
[quote="Paul_Barte"]
In vergelijking met Bibi zit er minder pens in en dat zal de reden wel zijn. Denk dat Kali de 'Light' zonder problemen zal eten....haha

Grtz
Paulus
[/quote]

Owwww, da's dus de reden dat sommige van die verwende mutsen uiteindelijk eerst alleen met light te paaien zijn......pffff :P

Dus als ik nou eens wat lekkere vuile pens meegeef aan die mensen en ze doen daar lekker wat doorheen malen/snipperen helpt dat misschien ook andere CBsoorten gaan eten. Ik deed dat al wel maar wist niet dat daardoor de light bij die meutjes het meest in de smaak viel.
(hoewel de light en de actief ook het meest gemalen is volgens mij en enkele honden ook geen 'stukkies' :-X ::) in hun eten blieven.)

Gelukkig heb ik zelf van die veelvraten....tenminste de kleine. Dat werkt dan weer zo aanstekelijk op de oudste dat ze ook alles opeet. (die moet dan wel anders raakt ze het kwijt ;D)
Door Ollie
[quote="Janet"]
Hallo allemaal...
ik heb een maand geprobeerd Carnibest bij Kali aan te prijzen... Geprobeerd met smaakmakers (fytomix van BB, groentenmixje, eitje, lepeltje soep...) en de hoeveelheid smaakmakers dan steeds verminderen. Maar zodra ik er heel weinig tot niets in gooi, hoeft mevrouw het niet.
Van BB (natuurmix) vreet ze als een debiel.
Dus ben ik nu maar weer terug naar BB als hoofdmaaltijd, aangevuld met extra spiervlees en een klein ribje o.i.d.
Ben ik nou de enige met een hond die geen CB lust ???.
[/quote]

Nou, daar begrijp ik niks van, toen ik ze het voor de eerste keer voor zette, waren ze helemaal door het dolle heen! Ik heb alle 4 mijn bullen op carnibest, en ze vinden het echt heerlijk!!! ;D
Door Janet
[quote="Ollie"]Nou, daar begrijp ik niks van, toen ik ze het voor de eerste keer voor zette, waren ze helemaal door het dolle heen! Ik heb alle 4 mijn bullen op carnibest, en ze vinden het echt heerlijk!!! ;D
[/quote]Tja, ik begrijp ook niet waarom mensen stoofperen en rabarber lekker vinden. Ik krijg het niet door m'n keel. 8)
Of te wel: het hoeft ook niet begrijpelijk te zijn. Als er voldoende alternatieven zijn, kies ik wel voor een alternatief. Gezondheidsredenen (speciaal dieet of zo) spelen niet mee, dus heb ik het geluk dat ik kan switchen qua hondenvoer.
Door Gaitkeeper
[quote="Ollie"]
[quote="Janet"]
Hallo allemaal...
ik heb een maand geprobeerd Carnibest bij Kali aan te prijzen... Geprobeerd met smaakmakers (fytomix van BB, groentenmixje, eitje, lepeltje soep...) en de hoeveelheid smaakmakers dan steeds verminderen. Maar zodra ik er heel weinig tot niets in gooi, hoeft mevrouw het niet.
Dus ben ik nu maar weer terug naar BB als hoofdmaaltijd, aangevuld met extra spiervlees en een klein ribje o.i.d.
[/quote]

Nou, daar begrijp ik niks van, toen ik ze het voor de eerste keer voor zette, waren ze helemaal door het dolle heen! Ik heb alle 4 mijn bullen op carnibest, en ze vinden het echt heerlijk!!! ;D
[/quote]

Héé,
Ingrid met bulletjes, dat kan niet missen.
Dan kennen wij elkaar ook ;)
(rara...wie ben ík nou weer ::))

Dus de bulletjes doen het goed op het vlees ?
Door Ollie
[quote="Gaitkeeper"]
[quote="Ollie"]
[quote="Janet"]
Hallo allemaal...
[/quote]

[/quote]

Héé,
Ingrid met bulletjes, dat kan niet missen.
Dan kennen wij elkaar ook ;)
(rara...wie ben ík nou weer ::))

Dus de bulletjes doen het goed op het vlees ?

[/quote]

;D Jaaaaa, Mirjam!! De bullen eten niet, maar ze vreten!! Echt niet normaal, ze staan zo rond 5 uur s'middags al te drammen, waaaar blijft ons eten nou!!!
Dus daar ben ik wel heel blij om, als ik eerder had geweten dat brokken zo slecht zijn, was ik er wel eerder mee gestopt! Maar, we zijn op de goeie weg dacht ik zo!! ;D Ooh ja, voor dat er misverstanden komen, ze krijgen 2x daags, dus s'morgens ook hoor!
Door Gaitkeeper
[quote="Ollie"]

;D Jaaaaa, Mirjam!! De bullen eten niet, maar ze vreten!! Echt niet normaal, ze staan zo rond 5 uur s'middags al te drammen, waaaar blijft ons eten nou!!!
Dus daar ben ik wel heel blij om, als ik eerder had geweten dat brokken zo slecht zijn, was ik er wel eerder mee gestopt! Maar, we zijn op de goeie weg dacht ik zo!! ;D Ooh ja, voor dat er misverstanden komen, ze krijgen 2x daags, dus s'morgens ook hoor!
[/quote]

Mooi zo !
En je puppebulletje wordt zo helemaal een gezond en verwend hondje. die ként niet eens brokjes.....
Net als onze pup...hij weet niet half hoe verwend ie is!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door