Hallo mensen,
Een aantal van jullie weet over de problemen die ik heb om Aidan aan te laten komen. Even in het kort Aidan woog 29 kilo (moet minimaal 35 kilo zijn) en eet 28 kilo Waltham brokken in de maand. Zijn darmen zijn kaduuk door een giga allergie. Afijn we zijn een expermint gestart met de da want ze vond hem ook te mager.
Hij graagt nu 3x daags een capsule Tryplase (gestandaardiseerd varkens-pancreas extract) over zijn brokken heen. Hij woog begin deze maand 31,4 kilo!! Gooit zijn vacht er af en krijgt nu dikker haar ervoor terug, verder wordt zijn pigment beter (had een bleke gok) en een energie waar we niet tegen opkunnen.
Hij loopt nu gemakkelijk 1,5 uur in het bos en hij raust alle bomen omver bij wijs van spreke. We hebben 3 jaar lang geknokt als een idioot voor Aidan en het ziet er nu naar uit dat het ons gaat lukken om hem "gezond" te krijgen. Ondanks dat hij een behoorlijke spondylose heeft (dat laten de foto's zien) rent en vliegt hij als een jonge hond. Is hij ook met zijn 3 jaar natuurlijk, maar we kennen deze nieuwe Aidan niet.
Hoe het verder gaat lopen weten we niet maar de toekomst ziet er veelbelovend uit. Goed he! Ik ben zo blij moest het even van me afschrijven.
En misschien heeft iemand hier wat aan. Enne hij mag af en toe gewoon zijn gekookte makreel blijven eten.
Groetjes marleen en een "dikke"Aidan