ikzelf ging vroeger echt heel veel naar de da, als er al wat was ging ik weer, eigenlijk loste ik zelf bijna nooit op.
sinds ik op bp kom ga ik misschien wel iets te langzaam naar de da volgens sommigen.
maar dat komt ook omdat ik het afgelopen 1,5 jaar heb gemerkt dat de da soms gewoon geen oplossing heeft, ze snel een abkuur, spuitje dit en pilletje dat sproberen om te kijken of t helpt.
voor diarree en kotsen ga ik dus bijna niet meer naar de da toe, want de da geeft allemaal spuitjes, ab enz enz en zijn bang voor uitdroging.
nou ik geloof allang niet meer dat dat zo snel gebeurd als de da zegt, ook niet bij pups.

toen mijn pups zo ziek waren heb ik kritiek gekregen dat ik meer bij de da moest zijn, maar toen ze 5 maanden waren al 3 keer ab kuur, genoeg spuitjes en pillen hadden gehad,
was ik t gewoon zat, dat kon gewoon ook niet goed zijn.
ik probeer nu sneller eerst homeopatische middelen, wat ook trouwens essie beter heeft gemaakt na de bevalling, die dus ook al 3 ab kuren had gehad.
de enige problemen waar ik echt heel snel naar de da toe ga is als er echt grote wonden zijn bij de honden, die ik zelf niet kan behandelen en als honden iets met de gewrichten hebben, dus bv mank lopen, slecht lopen enz.
ik moet zeggen ik ben wel een stuk goedkoper uit nu ik zo weinig naar de da ga, want daar word je al arm als je binnenkomt, maar ook de homeopatische middelen zijn niet echt goedkoop.