Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Lia*
KayleighShanden schreef: Oke bedankt heb ze gezien, runderstrotten heb ik op internet een foto van gevonden, idd bloederig :P...dus er zitten geen botten in das heel mooi!
Lamsnekken, wel, en aangezien mijn honden alleen nog maar kippenbotten gewend zijn zal ik daar rustig aan mee moeten doen, maar komt wel goed denk ik zo.

Omdat ik kvv voer erbij maakt het niet heeeel veel uit wat je allemaal geeft heb ik begrepen toch? Ik bedoel dan krijgen ze niet gauw tekort aan dingen.
En ik kan me dan een beetje aan het gewicht houden wat ze normaal aan kvv krijgen?
Ik wil eigenlijk om en om gaan doen, dus 1 dag kvv, 1 dag barf....ik vind het heel leuk om te doen namelijk, en de hondjes ook ;D

Er kan WEL een klein botje inzitten,hoor.Ik krijg straks 10 kilo thuis gebracht.Ik snij het botje eruit en vries ze in.
Door conleeuw
tieneke schreef:
Hier vinden ze runderstrotten met een stuk luchtpijp DE maaltijd en vooral Tinus (het smerige barfvarken)moet er echt op kauwen en is er lekker lang mee bezig ;D
ha ha ha, net wat je in huis heb, ik heb weer een J R loge erbij, runderstrotten eet competitie winnaar. Echt winnaar. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijg, maar ze doet het toch wel effe.
Een stuk van wat zal het zijn 10 cm, is letterlijk binnen tellen weg.
Nu snap ik waarom zij toen haar nagel gebroken was en ik wou kijken, in eene kleine hap beweging midden door mijn nagel en duim heen was ;D ;D
Door Audrina
Oh dat zijn mooie, met de luchtbuis er nog aan. :) Die ik wel eens heb zijn altijd alleen de strottenhoofden met veel vlees er aan.
Door Daisy75
Audrina schreef: Oh dat zijn mooie, met de luchtbuis er nog aan. :) Die ik wel eens heb zijn altijd alleen de strottenhoofden met veel vlees er aan.
ja ik weet niet hoe die eruit zien die ik krijg zondag hoor, haal ze bij bob in medemblik he..zal zien.
Door Debora
KayleighShanden schreef: Afbeelding

Nou ziet er verrukkelijk uit zo'n runderstrot.... :-X
heb deze foto gevonden op internet haha
Ja die foto zag ik ook. Maar het kan kloppen dat de kalfsstrot er iets anders uitziet ook omdat de luchtpijp er niet meer aan zit??
Afgelopen zondag heb ik naast de bestelling carnibest, een zak met oa kalfsstrotten meegekregen en ik heb er net eentje aan Sam gegeven. Ze kauwt het heerlijk helemaal op dus....wel een succes :)
Door Audrina
Debora schreef: Ja die foto zag ik ook. Maar het kan kloppen dat de kalfsstrot er iets anders uitziet ook omdat de luchtpijp er niet meer aan zit??
Afgelopen zondag heb ik naast de bestelling carnibest, een zak met oa kalfsstrotten meegekregen en ik heb er net eentje aan Sam gegeven. Ze kauwt het heerlijk helemaal op dus....wel een succes :)
Ja, die van Cb zijn dus korter, idd zonder de luchtpijp er aan. ;)
Door Daisy75
ja maar bob zei dat het runderstrotten waren, niet kalfs...kweet niet zie het zondag wel.
Blij dat hij in de buurt woont, medemblik is 40 km, en we doen het op de weg terug als we van corine komen met de CB
Door Angelique
KayleighShanden schreef: Afbeelding

Nou ziet er verrukkelijk uit zo'n runderstrot.... :-X
heb deze foto gevonden op internet haha
Nou, volgens mij is dit niks anders dan een stuk luchtpijp. Ringetjes kraakbeen met vet een long eraan. :-X

Ik ben nog zoekende naar een plaatje, maar in mijn visie ziet een runderstrot er toch echt heel anders uit.

@Lia, jij had laatst een goeie foto van een runderstrot, kun je die misschien even opduikelen en hier plaatsen?
Door Debora
Dan weet ik nog niet wat ik nou gegeven heb ??? het zag er toch iets anders uit dan op bovenstaande foto. Ik zal wel eens een foto nemen en hier plaatsen dan. Kunnen jullie oordelen :P Sam vond het toch lekker en het bot was zacht genoeg om op te kunnen eten dusss...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door