Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik zou zeggen dat of ze nu afgebroken zijn of niet: ze gaan er toch ieder moment uitvallen. Heeft hij er pijn aan/last van?Ja maar dat is het dus...ze vallen er niet altijd uit. Bij Soof en Ted heb ik ze laten trekken omdat ze spijkertjevast zaten. En dan kan het in de weg gaan zitten.... Dus als er nu een stuk vanaf is gebroken en de rest muurvast zit, kan je dat laten trekken voor het problemen veroorzaakt...
geer schreef: Ja maar dat is het dus...ze vallen er niet altijd uit. Bij Soof en Ted heb ik ze laten trekken omdat ze spijkertjevast zaten. En dan kan het in de weg gaan zitten.... Dus als er nu een stuk vanaf is gebroken en de rest muurvast zit, kan je dat laten trekken voor het problemen veroorzaakt...Nou, dat is de vraag, of ze er niet uitvallen! Bij Brutus hebben er ook een vrij lange tijd twee tandjes gezeten en uiteindelijk viel die ene er toch vanzelf uit.
Lizzy schreef: Nou, dat is de vraag, of ze er niet uitvallen! Bij Brutus hebben er ook een vrij lange tijd twee tandjes gezeten en uiteindelijk viel die ene er toch vanzelf uit.Ja, da's inderdaad de vraag
Pauline schreef: Heeft iemand dit meegemaakt????Yep !! Bij Kaya was er ook één hoektand afgebroken. Het kleine stukje wat er nog in zat is er vanzelf uitgekomen.