Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Op de een of andere manier trekken honden met een tuig vaak niet zo erg als met een halsband. Dat zou goed uitkomen.

En kennelijk is hij erg hard, loopt hij gewoon door de spierpijn heen.
Door ine
Ja, Tannetje, Joop is keihard voor zichzelf! Helaas!
Dat is ook de reden, dat ik liever geen pijnstillers geef. Hij gaat er al gewoon doorheen, dus dan is het nog erger!
Door ine
margreet schreef: Over een half jaar hopen we hier een paar kleine Jopie/Lisa-pupjes te hebben!

Ja dat hopen wij ook van Harte ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Je meent het! ;) ;D Kom je kijken, als ze geboren worden? :D
Vanavond loop ik even met het nieuwe katertje naar de da. Wil hem gelijk van mijn bezoek aan Dorit vertellen, heeft hij al een brief gehad! :o Dat is echt snel!! :-\
Heb alle röntgenfoto's meegekregen, dus dat is alvast geregeld!
De da begreep, waarom ik naar Dorit was gegaan, maar vertelde wel gelijk, dat de mensen, die hier wonen, zelfs moeite hebben om naar Utrecht te gaan met de hond of kat! :-\ :-X Laat staan, naar iets wazigs als Dorit! Deze laatste woorden zijn de mijne, maar het kwam op hetzelfde neer! ;) :-X
Door Jolly
ikke zou dat dat wel graag willen :-[ , kijken als ze geboren worden, ligt dan alleen aan de periode natuurlijk, want in de zomer zit ik vol met opvang honden, maar de rest van de tijd daar is wel een mauw aan te passen ;D
Door margreet
Ine schreef:
Je meent het! ;) ;D Kom je kijken, als ze geboren worden? :D
Vanavond loop ik even met het nieuwe katertje naar de da. Wil hem gelijk van mijn bezoek aan Dorit vertellen, heeft hij al een brief gehad! :o Dat is echt snel!! :-\
Heb alle röntgenfoto's meegekregen, dus dat is alvast geregeld!
De da begreep, waarom ik naar Dorit was gegaan, maar vertelde wel gelijk, dat de mensen, die hier wonen, zelfs moeite hebben om naar Utrecht te gaan met de hond of kat! :-\ :-X Laat staan, naar iets wazigs als Dorit! Deze laatste woorden zijn de mijne, maar het kwam op hetzelfde neer! ;) :-X

Ik zal er alle moeite voor doen om de geboorte mee te maken hoor,al moet ik er midden in de nacht voor van huis.
Je ziet we kijken er al naar uit,nu maar hopen dat Lisa idd op tijd loops wordt en dat Joop weet hoe het moet ;D ;D ;D ;D
Lijkt wel of ik zelf zwanger ben,over ongeveer negen maanden komt dan als alles goed gaat ons vijfde kind in huis ;D ;D ;D ;D ;D
Door ine
Donderdag terug geweest naar Dorit!
Alles zit nog goed, Joop loopt mooi recht.
We moeten hem goed masseren bij de spieren op de achterkant van de achterpoten. Eigenlijk kan hij de achterpoten niet vergenoeg naar voren zetten!
Dit komt vermoedelijk ook door de rust.
Joop moet ook iets zwaarder, want Dorit is bang, dat als hij over 3 weken weer mag gaan bewegen, dat hij dan geen vet kan aanspreken en dus zijn spieren minder worden.
Hahaha, ik moest wel lachen, een labrador van bijna 45 kilo, die iets zwaarder moet! ;)
Waar blijven die zogenaamde richtlijnen? ;) ;D
Eind maart terug voor een laatste controle.
Dorit heeft mijn man ook gelijk een telefoonnummer van de therapeute gegeven, waar zijzelf het geleerd heeft! Mijn man heeft al jaren last van zijn rug, dus.... wie weet!
Ook nodigt Dorit mijn da uit om eens een dag mee te lopen, om het allemaal zelf eens te zien!

Oh, en Joop mag de eerste 4 weken nog niet dekken van Dorit! Dit vanwege de klachten die terug kunnen komen! ;) ;D ;D
Voorlopig weet hij niet eens wat hij mist, dus dat zal wel goedkomen! :D
Laatst gewijzigd door ine op za 24 jan 2004, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
Hitam schreef: Dorit vond onze pup ook te mager. Wij beledigd. Hadden we haar zo netjes schraal gehouden.........
dan staat me dus nog wat te wachten volgende week met Umi............................................. ;)

wel lekker dat het helemaal goed gaat komen met zn achterhand ;D
Laatst gewijzigd door crutz op za 24 jan 2004, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
Tja......

>>
Oh, en Joop mag de eerste 4 weken nog niet dekken van Dorit! Dit vanwege de klachten die terug kunnen komen!
Voorlopig weet hij niet eens wat hij mist, dus dat zal wel goedkomen!
>>

Zeg verder maar niets maar mijn rug is ook naar de knoppen ;D ;D
Door ine
Wil je het telefoonnummer. wat we van Dorit gekregen hebben? ;) 8)
Jij weet wel wat je mist! ::)
Dorit wil duidelijk geen schrale honden, maar ook geen dikke. Haar ideaalbeeld is gewoon een kilo of 2 meer dan de mijne! 8)
Door tieneke
Paul_Barte schreef: Tja......

>>
Oh, en Joop mag de eerste 4 weken nog niet dekken van Dorit! Dit vanwege de klachten die terug kunnen komen!
Voorlopig weet hij niet eens wat hij mist, dus dat zal wel goedkomen!
>>

Zeg verder maar niets maar mijn rug is ook naar de knoppen ;D ;D
Die Paul!! :o :P :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door