Ik begon er echt zo wanhopig van te worden. Ik vind het jammer dat ze misschien niet echt zal kunnen barfen net zoals de rest, maar dan vind ik bibi nog wel de beste optie. Ik wilde het goede nieuws even met jullie delen.

Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Nou zeg, we duimen dat het zo blijftJa, idd. Ik had er ook echt van gebaald als ik haar weer brokken had moeten geven, dus ik hoop dat het goed blijft gaan.. Iedere kvv is beter dan brokken van tapiocameel
![]()
Yari schreef: Hé meid goed om te horen zeg, houwe zo!!Ja, je mist veel als je even niet op bp komt. Ziggy heeft heel erge last van huidklachten gehad vanaf het begin. Ze is in het begin ook bijna helemaal kaal geweest. Het leek wel of ze doodziek was. Ik heb dus een eliminatie dieet van cb gedaan (eend/rijst) en daar ging de huidalergie wel van over, maar haar ontlasting bleef groen en zacht( er zit heel veel vet in dus misschien daardoor).
Ik heb helemaal gemist dat Ziggy problemen had joh?
Maar ben hier ook een tijdje amper geweest.
Hopelijk blijft het goed gaan op de Bibi.
Laura2004 schreef: Ja, je mist veel als je even niet op bp komt. Ziggy heeft heel erge last van huidklachten gehad vanaf het begin. Ze is in het begin ook bijna helemaal kaal geweest. Het leek wel of ze doodziek was. Ik heb dus een eliminatie dieet van cb gedaan (eend/rijst) en daar ging de huidalergie wel van over, maar haar ontlasting bleef groen en zacht( er zit heel veel vet in dus misschien daardoor).Jeetje, das niet niks zeg!
Er is in ieder geval gebleken dat ze allergisch is voor zuivel en kip en ik dacht ook voor rundvlees (bibi is ook rundvlees en daar doet ze het goed op). Ze doet het nu in ieder geval goed op bibi, dus ik houd het daar maar even bij. Wel jammer aangezien ik fanatiek barfer ben, maar ja, alles is beter dan brokken. Misschien dat ik over een tijdje weer wat anders ga proberen, maar voorlopig nog niet. Ik ben al blij genoeg dat dit goed gaat.