Nu ik zit terug te denken aan haar loopsheid van twee maanden terug, bedenk ik me wel ineens dat het me toen opviel dat Stan totaal niet op haar heeft gereageerd. Normaal gesproken is hij wat snuffelig aan het begin van een loopsheid (dat was hij toen ook wel), maar verder niet echt irritant. Maar op het moment dat ze op haar hoogtepunt is, is hij wel pieperig en wat nerveus. Dat is hij toen dus helemaal niet geweest. Kan het zijn dat ze een soort schijnloopsheid heeft doorgemaakt o.i.d.?
Ik verwacht overigens ook dat Boef elk moment loops kan worden en sinds Biska hier is lijken de dames zich ineens bijzonder met rangordezaken bezig te houden.
Zou het mogelijk zijn dat ze zich wat periode betreft aan gaat passen aan Boef?
Aan een ontsteking heb ik natuurlijk ook gedacht, maar ergens het lijkt me dat ze dan toch verhoging zou moeten hebben, of dat ze dan meer zou moeten drinken, of dat er een luchtje aan die afscheiding zou moeten zitten, of dat ze zich ook een ietsiepietsie minder actief zou moeten gedragen. Ze springt nog altijd boven m'n hoofd uit en de keren dat ze iets gemankeerd heeft heb ik dat tot nu toe ook altijd wel aan haar kunnen merken. Dan is ze beduidend minder vrolijk.
Ik zit dus te twijfelen of ik naar de da zal gaan, want ergens heb ik zo het voorgevoel dat ik dan binnen 5 minuten een consult armer en een ab-kuur rijker buiten sta en eigenlijk nog niets wijzer ben.
Misschien maar wat utero-vetsem geven en het aankijken tot morgen...